Pepsi lansează campania „Ia-ți vara în cap”

Pepsi lansează campania „Ia-ți vara în cap„, printr-o competiţie desfășurată pe pagina de Facebook. Pepsi porneşte în căutarea a trei grupuri de prieteni care pot să transforme o provocare într-o vară de neuitat. Timp de şapte zile, cele trei echipe care vor trece cu succes de etapele eliminatorii din concurs, pornesc într-un road trip prin România, doar cu Pepsi, la volanul unui Opel Mokka, primul SUV subcompact al unui producător german. Clipul campaniei realizat de Corina și Antonia poate fi urmărit aici. Regulamentul concursului este disponibil aici.

Ia-ti vara in cap-Aplicatie FB

„Vara e sezonul vacanței, al experiențelor intense și al descoperirilor aventuroase. Ştim că astfel de lucruri îşi doresc fanii Pepsi, de aceea vara aceasta îi provocăm să ia parte la o experiență inedită: să plece într-un road trip doar cu Pepsi!”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România. „Prin concursul Ia-ţi vara în cap, căutăm 3 echipe de prieteni care sunt pregătiţi să-și testeze limitele și să vadă cum pot trăi o vară WOW alături de Pepsi. Le oferim tot ce au nevoie pentru road-trip – mașini Opel Mokka pentru 7 zile, corturi, camere de filmat și mult Pepsi. Nu trebuie decât să pornească la drum plini de curaj și pasiune, alături de prieteni”.

Pentru a se înscrie în competiţia Pepsi „Ia-ți vara în cap”, fanii trebuie să intre pe pagina de Facebook a brandului, să se înscrie aici alături de alţi doi prieteni şi să îşi atragă susţinători pentru a strânge voturi în aplicaţie. Primele 10 echipe care adună cele mai multe voturi ajung în finală. Realizând un filmuleţ în care prezintă dovada unei “tranzacţii” cu Pepsi, echipele vor trebui să demonstreze în proba eliminatorie că sunt pregatite pentru provocarea Pepsi. Antonia şi Corina, artistele pop ale momentului în România, vor decide care sunt cele trei echipe norocoase care pleacă la drum.

Fiecare din cele 3 echipe selectate va avea la dispoziţie un Opel Mokka pentru realizarea road-tripului, oferit de partenerul campaniei Opel România, un kit de supraviețuire, o cameră de filmat, 300 de doze de Pepsi / zi și apă pentru o hidratare corectă, oferite de PepsiCo România. La final, echipa care adună cel mai mare punctaj în concurs va fi aşteptată la întoarcere de Antonia și Corina la un super party!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Pepsi lansează campania „Ia-ți vara în cap”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: