Noua campanie marca Pepsi este construită tocmai în jurul atributelor diferențiatoare ale produsului său din categoria no-sugar: Pepsi Max își păstrează aroma chiar și în absența zahărului.
Pentru a ilustra acest aspect, care poate părea greu de crezut, saltul creativ este făcut, în mod paradoxal, prin folosirea lui Pinocchio. Reabilitarea imaginată a personajului are loc în momentul în care acesta gustă Pepsi Max. Interogat fiind, singurul lucru adevărat pe care îl va spune este legat de autenticitatea gustului – „nu are zahăr deloc, și e la fel de gustos”.
„Potențialul produsului Pepsi Max este explorat într-un mod surprinzător pentru fanii brandului, în noua campanie care se concentrează în jurul demitizării personajului Pinocchio, dar totodată foarte firesc dacă ne raportăm la principalele sale atribute – gustul max, zero zahăr. Această provocare a fost primită cu entuziasm de echipele implicate, pentru că ne-a oferit tuturor ocazia de a revizita niște șabloane din copilărie, însă dintr-o perspectivă nouă, atipică. Campania îndeamnă consumatorii să se îndepărteze de modelul gândirii de grup când vine vorba despre lumea înconjurătoare și să facă alegeri conștiente, critice, bazate pe fapte, renunțând, fie și pentru o clipă, la pilotul automat – o capcană în care este ușor să cădem în ziua de astăzi, fiind asaltați de informații, mai mult sau mai puțin adevărate, din toate direcțiile. Dincolo de componenta informativă, execuția creativă se remarcă prin umor și poziționează Pepsi Max în categoria rebelilor din marea familie Pepsi”, a spus Delia Corniciuc Senior Marketing Manager Beverages Romania.
Pepsi
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 70 miliarde dolari venit net în 2020, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 23 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului “Câștigă cu sens” care reflectă ambiția noastră de a câștiga în mod sustenabil un loc în piață și înglobează sensul în toate aspectele de business.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
