Pepsi România invită românii să ia parte la proiectul global de scurt-metraj #PepsiChallenge, un film care va include imagini filmate cu primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, Urthecast, situat la bordul Stației Spațiale Internaționale.
Cu premiera în această toamnă, scurt-metrajul interstelar va îmbina imagini spectaculoase, muzică, tehnologie și poveste, fiind filmat în locuri și din perspective diferite, atât pe Pământ cât și în spațiu. Mesajul României filmat din spațiu, ce va fi parte integrantă din povestea filmului, va avea în prim plan două personaje reproduse la scară uriașă, îmbrăcate în costume tradiționale românești și conectate prin simbolul internaţional al păcii.
Festivalul Electric Castle, desfășurat la Castelul Banffy din Bonțida, județul Cluj, devine sâmbătă, 27 iunie, scena unei coregrafii elaborate, vizibile din spațiu, realizate cu ajutorul unei echipe de peste 200 de oameni și 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale. Cei aflați la festival sunt invitați să urmărească și să se alăture proiectului #PepsiChallenge, participând la filmarea LIVE de pe 27 iunie, ora 13.20, când satelitul echipat cu sistemul Urthecast va trece deasupra României.
Pentru a marca Ziua Universală a iei, pe 24 iunie, românii din toată țara sunt invitați să se fotografieze purtând haine tradiționale românești, respectiv o ie sau o pălărie, și să posteze fotografiile pe Facebook sau Instagram cu hashtag-urile #iasipalaria și #pepsichallenge.
„Suntem foarte mândri că România participă în acest proiect global, de o anvergură fără precedent. Este un proiect care sfidează convențiile și inovează pe toate planurile, inclusiv tehnologie, cinematografie și marketing. A fost o provocare să găsim cea mai ingenioasă soluție pentru a crea un mesaj vizibil din spațiu și suntem nerăbdători să vedem rezultatul final. Invităm toţi românii să fie cu ochii pe Electric Castle, iar cei care participă la festival să vină accesorizaţi cu ii şi pălării, pe 27 iunie, pentru a susţine povestea acestui proiect unic”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices România.
Pe parcursul celor patru zile ale festivalului Electric Castle, fanii Pepsi vor fi surprinși cu multe alte activităţi distractive, care se vor desfăşura atât pe timpul zilei, cât şi noaptea.
Proiectul face parte din campania globală Pepsi Challenge, desfășurată alături de vedete internaţionale şi parteneri prestigioși, cu provocări globale și locale prin care fanii Pepsi din întreaga lume sunt încurajați să sfideze convenţiile, să trăiască intens și să transforme fiecare moment – mic sau mare – într-unul epic.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pingback: Sinteza săptămânii 22 - 26 iunie 2015