PepsiCo face un pas înainte în îndeplinirea obiectivelor din agenda de sustenabilitate pentru 2025

PepsiCo a înregistrat performanțe importante în 2017 în realizarea obiectivelor sale de sustenabilitate pe toți cei trei piloni – Produse, Planetă și Oameni, potrivit celui mai recent Raport de Sustenabilitate, în timp ce a avut un profit de 6.5 miliarde de dolari în același an.

PepsiCoCompania își reafirmă astfel intenția de a produce schimbări durabile în întreaga sa activitate, de-a lungul lanțului valoric, dar și în industria alimentară și a băuturilor în general, ca parte a Agendei 2025 propuse prin filozofia Perfomanță cu Scop.

„Programul `Performanță cu scop` face parte din caracterul companiei PepsiCo, dorința noastră fiind să obținem rezultate pe termen lung, prin care să ne bucurăm de succesul muncii noastre, dar și de reușitele comunității din care facem parte și din toată lumea, care sunt strâns legate între ele. Astăzi, mai mult ca oricând, este esențial să propunem strategii care să includă obiective de sustenabilitate și profitabilitate, în același timp, ceea ce PepsiCo realizează de mai bine de zece ani, afirmă  Indra K. Nooyi, Președinte și CEO PepsiCo.

Repere din Raportul de Sustenabilitate PepsiCo 2017:

  • Produse: În 2017, PepsiCo a continuat să reducă adaosul de zahăr și sodiu din portofoliul său de băuturi și alimente și să își reorienteze business-ul către produse mai nutritive. Prin introducerea de produse inovatoare și formule noi, 43% din volumul de băuturi, din portofoliul companiei are acum un conținut de maximum 100 de calorii provenite de la zahărul adăugat, la o porție de 340 grame. De asemenea, băuturile 7UP și Mirinda au în acest moment între 30% și 50% mai puțin zahăr adăugat decât versiunile lor anterioare, care au fost înlocuite pe foarte multe piețe la nivel mondial. În plus, Pepsi Black fără zahăr este acum disponibil în 73 de piețe la nivel global. Odată cu lansarea unor produse ca LIFEWTR și Quaker Overnight Oats, PepsiCo și-a crescut veniturile nete din portofoliul Everyday Nutrition cu 27,5 %.
  • Planeta: Aproape 80% din culturile utilizate direct de PepsiCo provin de la fermierii implicați în Programul de Agricultură Sustenabilă, care dorește să optimizeze activitatea din cadrul fermei, la nivel economic, social și al protecției mediului înconjurător, și rezultatele obținute în urma acesteia. Numărul participanților la acest proiect s-a dublat de la 34% la finalul anului 2016, programul incluzând, în acest moment, peste 40.000 de fermieri din 38 de țări. Mai mult, raportul arată că PepsiCo, Fundația PepsiCo și partenerii săi au oferit accesul la apă potabilă pentru aproape 16 milioane de oameni încă din 2006, o creștere de aproape 5 milioane de persoane în doar ultimul an.
  • Oameni: PepsiCo a ajutat 6,4 milioane de femei și fete prin creșterea investițiilor în comunitățile locale, la nivel global, încă din 2015. Acestea includ proiecte precum Women with Purpose, prin care compania susține mii de femei din America Latină să aibă acces la oportunități de angajare și antreprenoriat.

Pe lângă Raportul de Sustenabilitate 2017, PepsiCo a publicat un document ce detaliază indicatorii de performanță ai companiei și o variantă extinsă a A–Z Topics pe pepsico.com, care oferă informații suplimentare despre politicile, programele, guvernanța și performanța companiei față de Agenda sa din 2025.

PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul companiei se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din brand o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,842 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » PepsiCo face un pas înainte în îndeplinirea obiectivelor din agenda de sustenabilitate pentru 2025
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: