PepsiCo câștigă două trofee în cadrul Festivalului Effie

Pepsi-Si Ieri Si AziPepsiCo câştigă două trofee în cadrul celui mai important festival al industriei de publicitate locale, Effie. La gala EFFIE desfășurată luni seară, în categoria Băuturi Non-Alcoolice, compania a obținut un trofeu Gold pentru campania ”Pepsi-Cola. Și ieri. Și azi”, pentru brandul Pepsi și unul Silver pentru campania ”Chef de Viață” a brandului Prigat, ambele implementate alături de agențiile Graffiti BBDO, Xplain și Mediacom. Premiile Effie recompensează anual cele mai eficiente campanii de publicitate, prin prisma celor mai semnificative realizări: rezultatele în piață, și confirmă încrederea și aprecierea consumatorilor față de brandurile câștigătoare.

„Anul acesta am atins o nouă performanță: Pepsi a câștigat Gold Effie pentru al doilea an consecutiv, iar Prigat a obținut Silver Effie, ambele în categoria Băuturi Non-Alcoolice (cea mai competitivă), contribuind la consolidarea rezultatelor memorabile de anul trecut”, a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania.

În 2012, PepsiCo a primit trofeul cel mare al competiției, Grand Effie, pentru campania „Pepsi-Cola. Și ieri. Și azi”, implementată pentru Pepsi de agenția Graffiti BBDO.

Cea de-a zecea ediție Romanian EFFIE Awards a reunit 115 înscrieri, semnate de 29 de companii. Competiția include 28 de categorii, iar juriul este format din 50 de experți în domeniul marketing si comunicare.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,068 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » PepsiCo câștigă două trofee în cadrul Festivalului Effie
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: