PepsiCo: Emilian Dinică preia conducerea Supply Chain în East Balkans, iar Daniel Drăgușin avansează la nivel european

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță două promovări în cadrul echipei de conducere pentru regiunea Europei de Est.

pepsico

Emilian Dinică este promovat în rolul de East Balkans Supply Chain Director. În această funcție, Emilian va fi responsabil de implementarea strategiei de Supply Chain pentru East Balkans, de optimizarea proceselor, de maximizarea nivelului de performanță al hub-urilor operaționale și de producție din East Balkans precum și de sprijinirea inițiativelor PepsiCo Positive.

Sunt onorat să preiau acest nou rol și să contribui la dezvoltarea operațiunilor PepsiCo în regiunea East Balkans. Îmi doresc să continui procesul de optimizare și să colaborez îndeaproape cu echipele noastre pentru a atinge obiectivele companiei, menținând în același timp o atenție deosebită pe sustenabilitate și excelență operațională”, a declarant Emilian Dinică, East Balkans Supply Chain Director.

pepsicoDe la momentul în care s-a alăturat echipei PepsiCo în anul 2018, Emilian Dinică a ocupat pozițiile de Manager al echipei Marketing Equipment, Manager de producție la fabrica Dragomirești, East Balkans Transformation Manager și Central Europe Transformation Manager. Printre realizările sale se numără transformarea culturii organizaționale în fabrica Dragomirești care a condus la o îmbunătățire considerabilă a rezultatelor acesteia, precum și coordonarea  proiectului de construire a depozitului automatizat de la Popești, unul dintre cele mai relevante proiecte din regiune. În ultimul an Emilian a coordonat livrarea celei mai ambițioase agende de productivitate din regiunea Central Europe.

Experiența profesională a lui Daniel Drăgușin

Emilian Dinică preia această poziție, succedându-i lui Daniel Drăgușin. Daniel Drăgușin a fost promovat în funcția de Senior Director, Supply Chain Transformation, Europe. În noul său rol, Daniel va conduce inițiativele de transformare a Supply Chain la nivel european, unde va optimiza rețelele de producție, logistică și distribuție.

Sunt entuziasmat de noua provocare și de oportunitatea de a contribui la modernizarea și optimizarea operațiunilor de Supply Chain în Europa. Împreună cu echipele noastre, ne vom concentra pe simplificarea și eficientizarea proceselor pentru a genera un impact pozitiv și sustenabil în tot ceea ce facem,” a declarat Daniel Drăgușin, Senior Director, Supply Chain Transformation, Europe.

Aceste modificări în structura de conducere sunt aliniate cu strategia PepsiCo de optimizare a operațiunilor și dezvoltare a talentelor interne.

PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.  Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *