PepsiCo devine sponsor oficial UEFA Champions League

PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri emblematice precum Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi îşi unesc forţele cu prestigiosul turneu european.

pepsico1Parteneriatul dintre PepsiCo şi UEFA Champions League va intra în vigoare la 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton și 7UP.

Odată cu încheierea acestui parteneriat, relaţia îndelungată a PepsiCo cu fotbalul de calitate ajunge la un nou nivel. UEFA Champions League este, fără îndoială, una dintre cele mai prestigioase competiţii de fotbal din lume, cu mai mult de un miliard de fani care urmăresc meciurile în fiecare sezon. Prin urmare, acest parteneriat poate oferi oportunități extraordinare pentru ambele părți. De-abia aşteptăm să împărtăşim pasiunea noastră pentru fotbal cu fanii UEFA Champions League din Europa şi din întreaga lume″, a declarat Ramon Laguarta, CEO PepsiCo Europa.

Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audiență live anticipată la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide.

În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de conținut TV, iar audienţele sunt semnificative la nivel regional și global, atingând 1.1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live.

Brandurile de băuturi răcoritoare şi produse alimentare ale PepsiCo vor face echipă excelentă cu UEFA Champions League. Împreună, vom oferi fanilor fotbalului noi oportunități de a se bucura de spectacol, alături de prieteni și familie. Astfel, vom aduce uniunea dintre fotbal și divertisment la noi cote, iar pe măsură ce ne îndreptăm spre sezonul 2015-2016, fanii UEFA Champions League vor avea ocazia să trăiască experiențe extraordinare pregătite de Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi. Rămâneți aproape!”, a adăugat Ramon.

PepsiCo are o tradiție îndelungată în susținerea ligilor sportive de talie mondială, dezvoltând experiențe antrenante și programe de marketing inovatoare pentru fani. Printre aceste parteneriate se numără: National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League şi International Cricket Council.

În România, Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi şi-au luat un angajament faţă de viitorul fotbalului românesc, susținut prin platforma Next 11 – Echipa Viitorului. Aceasta îşi propune să ofere condiţiile optime de pregătire generaţiilor viitoare de jucători de top în fotbalul internaţional prin investiţia din prezent în tinerii cu potenţial. Pepsi este primul și cel mai consecvent susținător al proiectului Next 11.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » PepsiCo devine sponsor oficial UEFA Champions League

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: