PepsiCo a oferit un grant de 100.000 euro în cadrul programului Nutrition Greenhouse

PepsiCo a acordat un grant final de 100.000 de euro, în cadrul primului program incubator al companiei în Europa – Nutrition Greenhouse, start-up-ului Erbology, care oferă produse nutritive pe bază de plante.  

PepsiCoErbology, companie deținută de doi tineri din Republica Moldova, cu sediul în Londra, a înregistrat o creştere de peste 400% pe perioada de desfăşurare a incubatorului.

Am lansat programul Nutrition Greenhouse pentru a ne parteneria cu cei mai buni şi promiţători antreprenori din zona nutriţională a industriei alimentelor şi băuturilor. Scopul nostru a fost să lucrăm cu brand-uri inovatoare, care ne împărtăşesc viziunea de a livra produse nutritive accesibile şi gustoase, pentru fiecare zi. A fost o decizie foarte grea să alegem o singură companie care să primească grantul de 100.000 de euro, dar îi felicit din toată inima pe Irina şi Victor Turcan de la Erbology. Entuziasmul, ambiţia şi spiritul de echipă arătate în timpul programului au fost excepţionale şi sunt reflectate în rezultatele pe care le-au obţinut.“, a afirmat Juan Ignacio Amar, Vicepreşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană.

Fondată în Londra, în 2015, de fraţii Irina şi Victor Turcan, originari din Republica Moldova, Erbology îşi propune să inspire oamenii în a adopta un stil de viaţă echilibrat. Compania transformă plante viguroase, complementare, în alimente, băuturi şi ingrediente pentru reţete integrale, care pot fi folosite în viaţa de zi cu zi.

Suntem onoraţi să primim grantul final al programului PepsiCo Nutrition Greenhouse. Am realizat foarte multe în cele şase luni în care am lucrat cu mentorul nostru de la PepsiCo la cel mai bun mod în care să utilizăm grantul iniţial de 25.000 de euro, iar suplimentarea de 100.000 de euro este foarte importantă pentru business-ul nostru deoarece ne dorim o creştere accelerată în retail şi e-commerce. Le mulţumim tuturor celor implicaţi în acest program – a fost o experienţă fantastică ce ne-a ajutat să înţelegem cum să ne concentrăm pe ceea ce e relevant pentru brand-ul nostru şi apoi să implementăm perfect strategia. Colegii antreprenori din Nutrition Greenhouse şi mentorii lor au realizat o muncă extraordinară în ultimele 6 luni şi sunt mândră că am crescut împreună cu ei.”, a adăugat Irina Turcan, fondatoarea Erbology.

Ca parte din programul Nutrition Greenhouse, Erbology a folosit grantul iniţial de 25.000 de euro şi accesul la experţii PepsiCo pentru a-şi concretiza viziunea de a face ingredientele din plante mai accesibile. Erbology a lucrat la introducerea unei noi game de produse care include bomboane energizante şi biscuiţi. Specialiștii în marketing ai PepsiCo i-au ajutat pe frații Turcan să lanseze 11 produse noi în câteva luni, precum și la abordarea pe zona de retail, produsele fiind listate pe supermarket-ul online Ocado pe parcursul programului.

Mi-a făcut plăcere să lucrez cu un talent excepţional ca Irina şi să ajut un start-up să crească atât de repede. A fost o adevărată inspirație pentru mine să văd ce a reuşit Erbology în doar câteva luni. Le muţumesc tuturor celor care au participat la programul din acest an, în special colegilor de la PepsiCo care au oferit consultanță celor 8 companii. Fiecare a avut o implicare extraordinară.“, a adăugat Mentorul Erbology, Lee Chung (West Europe Marketing Director for Premium Products PepsiCo).

Erbology a fost una dintre cele opt companii inovatoare de nutriţie, din industria alimentelor și băuturilor, selectate să participe în proiectul Nutrition Greenhouse 2017. De-a lungul a  6 luni, start-up-urile au lucrat îndeaproape cu specialiştii PepsiCo pentru a găsi soluţii la provocările-cheie din cadrul unui business, ce ţin de distribuţie, marketing şi aprovizionare.

PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » PepsiCo a oferit un grant de 100.000 euro în cadrul programului Nutrition Greenhouse
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: