PepsiCo lansează un proiect prin care propune tinerilor absolvenţi să identifice următoarele tendinţe din industria alimentelor şi băuturilor

PepsiCo lansează proiectul PepsiCo Go Trendsetter Challenge, prin care invită toți absolvenții din zona Europei şi Africii Subsahariene să-şi valorifice abilitățile antreprenoriale şi să identifice următoarea direcţie importantă din industria alimentelor și băuturilor.

PepsiCoPrin această inițiativă extrem de competitivă, PepsiCo își propune să găsească tineri cu talent pentru business care pot identifica ceea ce ei consideră că va fi următoarea idee revoluţionară în industria alimentelor și băuturilor. Absolvenţii care se vor înscrie la acest program vor trebui să creeze un produs unic, din categoria alimentelor sau băuturilor, sau să dezvolte un produs PepsiCo existent şi să-l prezinte specialiştilor companiei, împreună cu un plan de lansare pe piaţă.

Candidații care vor ajunge în ultima etapă a proiectului vor avea ocazia să participe la un interviu pentru a obţine un loc în cadrul unuia dintre programele de top, dedicate absolvenţilor, din cadrul companiei.

„PepsiCo Go Trendsetter Challenge este o platformă extraordinară care îi ajută pe absolvenți nu numai să-şi prezinte propriile idei de business, dar şi să își înceapă cariera. De asemenea,  la cea de-a doua ediţie, programul se va derula pe nouă pieţe, faţă de trei, astfel că ne așteptăm ca ideile prezentate în cadrul competiției să fie și mai îndrăznețe ca până acum. Dacă ești de părere că ai următoarea mare idee care o să revoluţioneze industria alimentelor și băuturilor și îți dorești să lucrezi într-un mediu interesant și vibrant, abia așteptăm să te cunoaștem.”, afirmă Becky Taylor, Senior Director Digital, PepsiCo Europa şi Africa Subsahariană.

“Echipele de Digital şi Insights joacă un rol important în dezvoltarea produselor viitoare şi a modului în care acestea sunt lansate pe pieţele globale. Absolvenţii talentaţi care se vor alătura programului vor ocupa un loc central în luarea unor decizii importante legate de ceea ce va modela brand-urile noastre, dezvoltând metodele inovatoare, publicitare şi strategiile de lansare pe piaţă ale produselor. Noi, la PepsiCo, căutăm în permanenţă cele mai bune talente, iar proiectul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este modul perfect de a identifica cei mai buni absolvenţi cu spirit antreprenorial.”, consideră Tim Warner, ‎VP Insights & Analytics, Europe, Sub-Saharan Africa and Global Innovation Insights Practice, ‎PepsiCo.

„Programul mi-a depăşit toate aşteptările – nu îmi vine să cred cât de importante sunt proiectele la care lucrez, instruirea continuă de care am parte, dar și sprijinul permanent pe care l-am primit. Până acum, totul a fost incredibil.”, adaugă Harry McManus, fost participant în cadrul programului PepsiCo Go din 2017.

Programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este disponibil de-a lungul a nouă pieţe unde compania este activă: Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Serbia, România, Grecia, Rusia și Africa de Sud. Astfel, prin aceasta iniţiativă, absolvenții talentaţi vor putea începe o carieră internaţională, având posibilitatea de a lucra cu colegi din toată lumea pe unele dintre cele mai mari şi importante branduri din domeniul FMCG la nivel global.

Cum funcţionează

Candidații vor fi evaluați în cadrul unui proces format din trei etape, pe parcursul a 12 săptămâni. În urma acestuia, PepsiCo va realiza un top al celor mai buni absolvenţi, oferindu-le tinerilor curioşi şi cu idei unice o poziţie full-time la PepsiCo.

Etapa a doua: Mentorii ajută la punerea în practică a ideilor

Experții din cadrul PepsiCo vor selecta conceptele cu cel mai mare potenţial dintre toate cele înscrise. Cei aleşi vor primi acces la un portal digital global unde vor lucra împreună cu un mentor cu experiență din cadrul PepsiCo la dezvoltarea ideii lor.

Etapa a treia: Finala!

Cei mai talentaţi candidaţi, aleşi în a doua etapă a competiţiei, vor câștiga un loc în finală și vor avea oportunitatea de a-și prezenta ideea unui panel format din experți în marketing de la PepsiCo. Toți finaliștii vor avea oportunitatea de a participa la un interviu pentru a obţine un loc în programele competitive PepsiCo dedicate absolvenţilor din departamentele de Digital.

PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,826 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » PepsiCo lansează un proiect prin care propune tinerilor absolvenţi să identifice următoarele tendinţe din industria alimentelor şi băuturilor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: