PepsiCo sărbătorește Social Media Week cu un turneu mondial

PepsiCo porneşte în această săptămână într-un turneu desfăşurat pe patru continente ca sponsor şi participant-cheie la Social Media Week, eveniment anual global care conectează oameni, idei şi conversaţii în jurul tendinţelor emergente în social şi mobile media.

„Social Media Week a devenit un eveniment mondial de referinţă, fiind o rampă de lansare pentru informaţii şi o oportunitate unică de a colabora cu liderii din domeniu pe pieţele-cheie de la nivel global”, a declarat Directorul General al Digital şi Social Media al PepsiCo, Bonin Bough, care va participa la Social Media Week din Sao Paolo şi la conferinţa evenimentului de încheiere din New York.

Sprijinul acordat de către PepsiCo Săptămânii Social Media a demarat în 2009 cu evenimentul inaugural şi de atunci a crescut în fiecare an. În acest an, mai mult de 30 de angajaţi ai PepsiCo au participat la masa rotundă a discuţiilor şi a evenimentelor desfăşurate în oraşe din întreaga lume.

În New York, PepsiCo a acordat o atenţie specială femeilor participante la Social Media Week lansând „PepsiCo Women’s Inspiration Network—PepsiCo WIN”, o reţea online, interactivă, ce oferă femeilor o perspectivă globală de inspiraţie împartăşită de experţi, oameni influenţi şi femei de succes din întreaga lume.

„Sprijinul PepsiCo acordat Social Media Week reprezintă mai mult decât sponsorizarea la nivel global. Reprezentanţii PepsiCo care participă la dezbateri plus conţinutul inspitaţional oferit de companie, au reprezentat un adaos convingător întâlnirilor noastre globale”, a spus Toby Daniels, fondator şi director executiv al Social Media Week. „Suntem mândri să fim din nou parteneri.”

Anul trecut, Pepsi a lansat Pepsi Refresh Project (PRP) în cadrul Social Media Week. Programul comunitar şi marketingul bazat pe social media a generat de atunci mai mult de 60 de milioane de voturi oferite de consumatori şi a asigurat mai mult de 200 de subvenţii comunitare. În 2011, PRP intenţionează să se extindă în noi ţări de-a lungul lumii, oferind oamenilor posibilitatea de a-şi îmbunătăţi comunităţile prin idei bune.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,836 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » PepsiCo sărbătorește Social Media Week cu un turneu mondial

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: