Performanțe bune pentru AB InBev, liderul mondial al producatorilor de bere

Ieri, 3 martie 2011, cel mai mare producator de bere din lume, AB InBev, şi-a anunţat rezultatele financiare pentru cel de-al patrulea trimestru si pentru întreg anul 2010.

Veniturile au crescut cu 4,4% în 2010 şi cu 5,9% în timpul celui de-al patrulea trimestru, înregistrându-se câştiguri la hl de 2,3% în 2010 şi de 5% în trimestrul final al anului trecut.

Pe o bază geografică constantă, de exemplu, prin eliminarea impactului creşterii rapide în ţările cu un venit scăzut la hl, creşterea veniturilor unitare la hl s-a îmbunătăţit cu 3,6% în 2010 şi cu 6% în al patrulea trimestru.

Volumul total al vânzărilor, precum şi creşterea volumului de bere în 2010, a fost de 2,1%, în timp ce la băuturile din celelalte categorii câştigul a crescut cu 3,8%, în al patrulea trimestru, volumul total şi cel al berii au crescut cu 1,4%, în timp ce câştigul înregistrat pentru celelalte categorii de băuturi a crescut cu 2%.

Atenţia acordată la cumpărare brandurilor a crescut cu 4,8%, lideri fiind Skol, Brahma şi Antarctica în Brazilia, Harbin şi Budweiser în China, şi Budweiser în Marea Britanie. Volumul total al vânzărilor înregistrat de brandul Budweiser la nivel global a crescut cu 1,7% în 2010, în timp ce pentru al patrulea trimestru, volumul total al vânzărilor pentru principalele branduri a crescut cu 4,8%.

Profitul normal atribuit acţionarilor AB InBev a crescut cu 28,3% până la 5.040 milioane de dolari în 2010, faţă de 3.927 milioane de dolari în 2009, şi cu 39% până la 1.219 milioane de dolari în al patrulea trimestru al lui 2010, faţă de 877 milioane de dolari în al patrulea trimestru al lui 2009, conform rapoartelor financiare, reflectând o performanţă operaţională puternică.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *