Piața de jucării din România va înregistra o creștere semnificativă în următorii patru ani

Piața de jucării din România a înregistrat o creștere semnificativă în 2011. Datorită faptului că piața românească de jucării nu a atins încă maturitatea, mai ales în ceea ce privește categoria jocurilor video, criza financiară mondială nu a avut un impact negativ asupra acestei piețe, așa cum s-a întâmplat în cazul altor categorii de produse. Puterea de cumpărare a consumatorilor a crescut treptat și i-a determinat să achiziționeze o gamă variată de jucării și jocuri.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

OFERTĂ SPECIALĂ30% reducere la Abonamentul Premium – 12 luni, între 17 decembrie şi 24 decembrie 2012!

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Piața de jucării din România va înregistra o creștere semnificativă în următorii patru ani
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: