Pilsner Urquell introduce pe piață un nou ambalaj, cu un design mai premium, păstrând în continuare gustul autentic consacrat și tradiția primei beri pilsner din lume

Pilsner Urquell introduce pe piață un nou ambalaj, cu un design mai premium, păstrând în continuare gustul autentic consacrat și tradiția primei beri pilsner din lume. Istoria Pilsner Urquell începe în 1842, când Josef Groll a fabricat prima bere blondă tip pilsner din lume. Numele berii Pilsner Urquell a fost inspirat după cel al orașului Pilsen (Plzeň), oraș pitoresc din Boemia de Vest, locul în care a fost creat primul pilsner auriu în urmă cu 179 de ani. Astăzi, berea în stil pilsner reprezintă 70% din piața berii – dar originalul, cel de la care s-au inspirat toate berile de acest tip, continuă să fie produs doar în fabrica de bere din Pilsen, Cehia.

Pilsner Urquell

Tradiția procesului de fabricare a berii Pilsner Urquell

Pilsner Urquell este produsă după aceeași rețetă autentică, care datează încă din anul 1842. Tradiția procesului de fabricare se păstrează și în prezent, la cele mai înalte standarde și cu aceleași ingrediente naturale de origine cehă, de cea mai bună calitate. Pilsner Urquell este o bere unică, aromată și echilibrată, cu un gust complex, foarte plăcut.   Este ușor de băut, cu un gust dulce-amărui, echilibrat și răcoritor.

Astăzi, prima bere de tip pilsner din lume vine cu schimbarea designului ambalajelor pentru întreg portofoliul și toate piețele de export, și introduce pe piață ambalaje cu elemente de design distincte, specifice locului de origine al mărcii – poarta fabricii, sigiliul, emblema orașului Pilsen – care susțin calitatea premium a produsului. Această schimbare de ambalaje se subsumează și obiectivelor de dezvoltare durabilă și țintelor asumate de către grupul Asahi Europe & International pentru 2030.  Astfel, toate etichetele sunt produse din hârtie, iar ambalajele secundare din carton, fiind eliminate elementele din plastic.  Noile ambalaje au început să fie disponibile în România din luna mai.

Ingredientele berii Pilsner Urquell

Berea Pilsner Urquell continuă să rămână neschimbată, fiind produsă din aceleași ingrediente naturale de origine cehă –  orz dulce de Moravia, hamei Saaz ușor amărui și apă dulce din Pilsen – și după aceeași rețetă autentică, care a inspirat toate berile de acest tip din lume.

„Noile ambalaje cu elemente de design distinctive, comunică mai bine faptul că Pilsner Urquell este pilsnerul original – primul din lume, încă produs după rețeta originală.  Gustul consacrat și procesul de fabricare rămân neschimbate, păstrând tradiția de la 1842”,  a declarat Georgiana Bercu, Senior Brand Manager Pilsner Urquell, Ursus Breweries.

„Sustenabilitatea a fost întotdeauna în centrul afacerii noastre și am avut acest lucru în vedere și când am dezvoltat noua noastră sticlă: designul arată minunat și, în același timp, este mai bună pentru mediu – cu etichete doar din hârtie, fără plastic sau folie de aluminiu.”, precizează Ludek Baumruk, Global Brand Director Pilsner Urquell.

Obiective de dezvoltare durabilă

Asahi Europe & International accelerează agenda de sustenabilitate și stabilește obiective de dezvoltare durabilă și ținte ambițioase până în 2030. Obiectivele pornesc de la reducerea emisiilor de carbon la nivelul întregului grup și până la transformarea ambalajelor în unele eco-friendly și reciclabile.

Fabrica Pilsner Urquell din Republica Cehă se angajează să continue să își reducă impactul asupra mediului – prin reducerea la minim a consumului de apă, investiții în soluții durabile, asigurându-se că procesul de fabricare a berii este în proporție de 97% fără deșeuri.

Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *