De la binecunoscutul pix BIC Cristal si corectorul Tipp-Ex pana la carioci de subliniat si scris pe tabla, produsele BIC se gasesc in milioane de sertare de birou, dulapuri de papetarie si serviete. Dar de unde a inceput totul?
In anul 1950, Marcel Bich introduce pe piata primul pix cu pasta de inalta calitate la un pret atractiv – astfel luand nastere brandul BIC. BIC a ramas o afacere de familie, compania avand in prezent peste 8.700 de angajati, si fiind unul dintre cele recunoscute branduri din domeniul papetariei la nivel mondial.
In ziua de azi, produsele companiei BIC sunt disponibile spre vanzare in peste 160 tari. In fiecare zi (220zile/an), sunt fabricate si vandute peste 24 milioane produse de papetarie marca BIC in toata lumea.
„Inovatia si dezvoltarea continua a produselor ne asigura relevanta in domeniu. Spre exemplu, anul acesta, am lansat BIC ecolutions – o serie de instrumente de scris facute din material plastic reciclat si fluide pe baza de apa, pentru a satisface cererea de produse durabile. Ca tot ceea ce facem, aceste produse sunt sustinute de valorea noastra de baza – aceea de a oferi produse de inalta calitate la preturi accesibile.” a afirmat Yolande de Trogoff, Directorul de Marketing al BIC.
Dupa ce a reusit sa obtina drepturile brevetului pentru pixul creat de inventatorul maghiar Laszlo Biro, in decembrie 1950 Marcel Bich introduce pe piata propria sa versiune la preturi mai mici, sub denumirea: Pixul BIC Cristal. Numele produsului este o versiune prescurtata a numelui sau, lucru ce s-a dovedit usor de retinut si foarte captivant inclusiv in in ziua de azi, cand celebrul pix implineste 60 de ani de existenta.
Datorita unei publicitati eficiente cu care si-a sustinut lansare produsului, vanzarile acestuia au depasit si asteptarile lui Marcel Bich, astfel stiloul cu tub transparent distinctiv hexagonal a devenit pixul favorit al lumi.
BIC este producatorul de pixuri numarul unu din lume si lider mondial in domeniul produselor de papetarie.
