Poiana lansează noua campanie de comunicare „Viața se întâmplă acum!”, care ne îndeamnă să savurăm fiecare moment din viața noastră

Poiana lansează noua campanie a brandului, „Viața se întâmplă acum!”, prin care le reamintește oamenilor să fie prezenți în propria lor viață și să aprecieze toate lucrurile bune de care sunt înconjurați. Campania este un îndemn de a ne bucura de prezent, de a prețui locul în care ne aflăm, toate lucrurile bune din viața noastră și de a fi cu adevărat prezenți.

poiana

Această campanie este dedicată fiecăruia dintre noi, pentru că adesea uităm ceea ce este cu adevărat important, fiind preocupați de întâmplări din trecut sau cu gândul la planuri de viitor. Poiana te încurajează să te bucuri de prezent și de micile momente din viața de zi cu zi. Te îndemnăm astfel să savurezi fiecare clipă alături de gustul bogat al ciocolatei Poiana și să fii aici, pentru că, așa cum spune și sloganul campaniei – Viața se întâmplă acum!”, declară Lidia Cîrje, Marketing Specialist Tablets Mondelez International.

Ciocolata a aniversat 25 de ani de existență în 2020

Gustul echilibrat al ciocolatei Poiana ne poate inspira pe fiecare dintre noi să găsim momente pure de fericire în fiecare zi, chiar și în lucrurile mici și astfel să ne amintim să prețuim momentul prezent.

Ciocolata Poiana este unul dintre cele mai cunoscute branduri din România, iar anul trecut a aniversat 25 de ani de existență.

În portofoliul Poiana se regăsesc îndrăgitele tablete de ciocolată cu lapte, alune, alune și stafide, cremă de căpșuni, dar și tablete de ciocolată amăruie (amăruie cu 65% cacao, amăruie cu alune, amăruie cu gust de portocale). Recent portofoliul brandului s-a mărit cu un nou format, mini tablete de ciocolată (40,5g) disponibile în 3 variante: lapte, ciocolată amăruie și ciocolată amăruie cu gust de portocale.

Poiana

Ciocolata a fost creată şi lansată în anul 1995, fiind prima marcă locală de ciocolată cunoscută de 98% dintre consumatorii români. La aniversarea de 10 ani, ciocolata avea deja 25 de produse în portofoliu. În 2007, se lansează varianta Amăruie, din dorința de a-i răsplăti pe consumatori cu un gust intens de cacao. Acesta a devenit un produs emblematic pentru brand și pentru iubitorii de ciocolată, fiind aliatul de încredere pentru delicii în bucătărie. Iubitorii ciocolatei au avut ocazia să participe la competiția „Gătește delicii cu Poiana”. Anul trecut, pe 15 septembrie, producătorul a împlinit 25 de ani de momente delicioase oferite românilor, momentul aniversar fiind sărbătorit alături de consumatori.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *