Poiana lansează două sortimente de ciocolată cu ingrediente ușor sărate

Poiana este cunoscută de 99,7% dintre consumatorii români, fiind consumată în ultimele 12 luni, de 83% dintre consumatorii de ciocolată, conform unui studiu efectuat de Ipsos. Prezentă de 17 ani pe piaţa din România, Poiana este cea mai puternică marcă locală de ciocolată, conform unui studiu cantitativ realizat de Unlock Research şi revista BIZ.

Menţinerea calităţii constante de-a lungul timpului și preocuparea pentru inovație au constituit motorul de dezvoltare a brandului Poiana, care deține astăzi un portofoliu de 24 de produse, în trei categorii: tablete, praline şi batoane.

În aceste zile, Poiana îşi răsplăteşte consumatorii prin lansarea unui nou mix unic de ingrediente: o combinaţie surprinzătoare dintre dulce şi ingrediente sărate în două noi sortimente care îmbină ciocolata cu lapte cu fulgii crocanți sau cu migdalele caramelizate – uşor sărate.

Pentru Kraft Foods România, parte a Mondelēz Internaţional, sursa principală de inspiraţie și inovație o reprezintă consumatorii. De aceea, noile sortimente Poiana se diferențiază puternic pe piață, prin combinaţii neaşteptate de ingrediente, bazate pe reţete menite a-i surprinde pe consumatori și de a răspunde așteptărilor acestora.

“Poiana ne oferă o surpriză neaşteptată, prin gustul inedit oferit de combinaţia atât de placută dintre ciocolata cu lapte şi cele două ingredinte uşor sărate. De 17 ani, Poiana rămâne produsul care, prin inovaţie, revoluţionează mereu segmentul de tablete”, declară Anca Romilă, Brand Coordinator Chocolate Local Brands (Poiana & Africana), Kraft Foods România.

Noile sortimente Poiana vor fi promovate printr-o campanie media integrată, care utilizează toate canalele importante de comunicare: TV, panotaj stradal, Facebook, internet, mass media, precum şi comunicare dedicată în magazine.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,090 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Poiana lansează două sortimente de ciocolată cu ingrediente ușor sărate
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: