„În spatele fiecărei povești se ascunde o față”, noua campanie Gillette

Gillette, brandul lider de categorie pe produsele de îngrijire personală pentru bărbați, anunță campania globală “În Spatele Fiecărei Povești se Ascunde o Față”, în parteneriat cu Lucasfilm.

GiletteCu scurt timp înainte de lansarea Rogue One: O Poveste Star Wars, primul film de sine stătător derivat din seria Star Wars, două dintre cele mai importante branduri prezintă poveștile din spatele fiecărei fețe.

Rogue One prezintă povestea rebelilor curajoși, în timp ce Gillette aduce o poveste în care prezintă puterea pe care fiecare înfățișare a bărbaților o are în modul în care înfruntă provocările zi de zi. Există o semnificație în spatele fiecărui aspect ales de bărbați, iar în momentul în care eliminăm acest aspect, fața este cea prin care un bărbat își transmite povestea.

Noua campanie “În Spatele Fiecărei Povești se Ascunde o Față”

Gillette lansează campania “În Spatele Fiecărei Povești se Ascunde o Față” prin intermediul unui spot în care prezintă legătura dintre poveștile înfățișărilor din universul Star Wars și povestea pe care fața fiecărei persoane din realitate o transmite în momentul în care alege un anumit aspect.

Este incredibil de interesant să lucrăm cu franciza unui film iconic, care este în strânsă legătură cu bărbații din întrega lume și care sărbătorește povestea din spatele fiecărei înfățișări adoptate de ei. Din perspectiva unui brand lider pe produsele de îngrijire pentru bărbați, produsele Gillette le asigură bărbaților posibilitatea de a-și scrie propria lor poveste pentru a porni în orice călătorie îi așteaptă, indiferent de provocările pe care aceasta le poate avea.”, declară John Mang, Vicepreședinte, Gillette Global.

Campania va avea unele dintre cele mai reprezentative personaje din ambele lumi și include o serie de pachete cu ediția Rogue One: O Poveste Star Wars, aducând produsele Gillette într-un ambalaj cu un design în ediție specială, ce oferă fiecărui bărbat precizia unui bărbierit de care are nevoie pentru a ține piept Galaxiei. Noile pachete sunt disponibile în România începând cu luna noiembrie 2016 în două versiuni diferite, cu două personaje reprezentative din povestea Star Wars, fiind modul perfect prin care un bărbat își poate scrie povestea pe care dorește să o spună.

De peste 110 ani, Gillette oferă tehnologie de precizie și produse cu o performanță la cele mai înalte standarde, îmbunătățind viața a peste 800 de milioane de bărbați din toată lumea. De la bărbierit și îngrijire personală, până la îngrijirea pielii și protecția de transpirație, Gillette oferă o gamă largă de produse ce include aparate de ras, geluri, spume și creme de ras, produse pentru îngrijirea pielii, after-shave, antiperspirante, deodorante și geluri de duș.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,837 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » „În spatele fiecărei povești se ascunde o față”, noua campanie Gillette

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: