Prima creștere încurajatoare de la debutul crizei pentru piața bunurilor de folosință îndelungată

Pentru prima dată în ultimii doi ani, piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată a cunoscut o creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. În T1 2011 piaţa a atins o valoare cu 10,7% peste cea a T1 2010. Într-un trimestru de revenire pentru aproape toate sectoarele monitorizate de GfK Temax, Foto şi IT au avut cea mai bună performanță.

Piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată în primul trimestru al lui 2011 a fost de 307 milioane de euro, reprezentând o creştere de 10,7% faţă de T1 2010. Sectoare precum foto şi electronicele de larg consum şi-au confirmat evoluţia încurajatoare de la sfârşitul anului trecut, în timp ce IT-ul a avut un trimestru excelent, cu o creştere de peste 25%.

Vânzările de electrocasnice mici au crescut de asemenea în primele trei luni ale acestui an (+6.5%). Vânzările de electrocasnice mari şi cele din sectorul Telecom au rămas relativ stabile. Piaţa echipamentelor de birou continuă sa întâmpine dificultăţi, înregistrând din nou o scădere, de peste 20%.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,916 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Prima creștere încurajatoare de la debutul crizei pentru piața bunurilor de folosință îndelungată

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: