Vorbind la deschiderea noului magazin, Viney Singh, Director de Gestiune al Max Hypermarket Pvt. Ltd., a declarat: „Sperăm să ducem experienţa cumpărăturilor în Delhi la un alt nivel. Vom obţine cele mai bune practici internaţionale de la SPAR, adaptându-le la nevoile cumpărătorilor locali. De asemenea, cu ajutorul preţurilor noastre, a promoţiilor, a programului de fidelizare, a marii secţiuni de produse proaspete şi a serviciului bazat pe consumator, clienţii noştri abia aşteaptă să îşi facă aprovizionarea de la noi în fiecare săptămână.”
SPAR promite standarde cu adevărat internaţionale pentru a face cumpărături la preţuri reduse. Experienţa pe care o trăieşte clientul este de neegalat. Conceptul internaţional al magazinului şi configuraţia magazinului SPAR promit consumatorului o experienţă de cumpărături uşoară şi fără aglomeraţie.
Hypermarketul SPAR are cea mai largă gamă de produse, cu peste 50.000 de articole prezente în oferta unui singur magazin, care le furnizează ţinând cont de calitatea şi valoarea conştientă a cerintelor clienţilor.
Sursa: franchiseindia



