Procter & Gamble a raportat vanzari in crestere cu 4% in trimestru intai

Procter & Gamble a depasit estimarile si analizale companiei pentru primul trimestru, inregistrand cresteri organice cu 4% la volumul de vanzari si cresterea cotei de piata. Vanzarile nete au crescut cu doua procente, la 20.1 miliarde dolari in urma cresterii volumului pe scara larga. Vanzărilor organice, care exclud impactul achizitiilor, investitiilor si cursului de schimb valutar, a crescut cu 4%. Compania a continuat sa creasca volumul de vanzari si cota de piata in toate regiunile si in cinci segmente de business diferite.

„Primul nostru trimestru a fost un bun inceput pentru anul fiscal. Am mentinut cresterea cotei de piata”, a declarat Presedintele consiliului de administratie, Presedinte si Chief Executive Officer, Bob McDonald. „Suntem increzatori ca scopul nostru de a atinge si de a imbunatati viata consumatorilor in mai multe parti ale lumii va continua sa conduca catre o crestere economica si sa creeze  valoare pentru actionari.  In timp ce mediul macroeconomic este in continuare dificil, rezultatele solide inregistrate in primul trimestru demonstreaza ca strategia noastra este viabila. „

Despre Procter & Gamble

De patru miliarde de ori pe zi, brandurile P & G ating vietile oamenilor din intreaga lume. Compania are una dintre cele mai puternice, de incredere si de calitate portofolii de branduri la nivel global, ce include: Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R) and Fusion(R). Comunitatea P & G este formata din aproximativ 127 de mii de angajati care lucreaza in  80 de tari din intreaga lume.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *