Procter & Gamble vinde Pringles pentru 2,35 miliarde de dolari

Procter & Gamble a anunţat azi că a reuşit, după o îndelungată căutare, să vândă divizia de chipsuri Pringles, pentru 2.35 miliarde $, companiei americane Diamond Foods, o miscare care marcheaza ieşirea din sectorul alimentar a celei mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.

În cadrul tranzacţiei, care este aşteptată să fie finalizată până la sfârşitul anului 2011, Diamond Foods va plati 1,5 miliarde $ în actiuni şi va prelua o datorie a Pringles în valoare de 850 milioane $.

Pringles este cel mai mare brand de cipsuri din lume, cu vanzari in peste 140 de ţări, având unităţi de producţie în Statele Unite, Europa şi Asia. Brandul Pringles a fost construit la nivel mondial în peste 45 de ani, cu o combinaţie de produse brevetate, design de ambalaj unic şi investiţii semnificative în publicitate.

Pringles se va alătura portofoliului dinamic de branduri Diamond Foods, care include Diamond of California şi Emerald (nuci), Pop Secret (popcorn pentru microunde) şi Brand Kettle (chipsuri din cartofi), creându-se astfel o companie focusata pe produse premium snack, cu venituri totale de aproximativ 2.4 miliarde dolari.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *