Diamant

Procter & Gamble vinde Pringles pentru 2,35 miliarde de dolari

Procter & Gamble a anunţat azi că a reuşit, după o îndelungată căutare, să vândă divizia de chipsuri Pringles, pentru 2.35 miliarde $, companiei americane Diamond Foods, o miscare care marcheaza ieşirea din sectorul alimentar a celei mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.

În cadrul tranzacţiei, care este aşteptată să fie finalizată până la sfârşitul anului 2011, Diamond Foods va plati 1,5 miliarde $ în actiuni şi va prelua o datorie a Pringles în valoare de 850 milioane $.

Pringles este cel mai mare brand de cipsuri din lume, cu vanzari in peste 140 de ţări, având unităţi de producţie în Statele Unite, Europa şi Asia. Brandul Pringles a fost construit la nivel mondial în peste 45 de ani, cu o combinaţie de produse brevetate, design de ambalaj unic şi investiţii semnificative în publicitate.

Pringles se va alătura portofoliului dinamic de branduri Diamond Foods, care include Diamond of California şi Emerald (nuci), Pop Secret (popcorn pentru microunde) şi Brand Kettle (chipsuri din cartofi), creându-se astfel o companie focusata pe produse premium snack, cu venituri totale de aproximativ 2.4 miliarde dolari.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,996 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Procter & Gamble vinde Pringles pentru 2,35 miliarde de dolari

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: