Cota de piață pentru Laura Baldini, în creștere față de 2013

Studiul de piață Nielsen efectuat în trimestrul patru 2014 confrmă faptul că, în rețelele de retail modern, ciorapii de damă Laura Baldini au deținut o cotă de piață de 40.5% în primele 8 luni ale anului 2014, în timp ce cota următorului brand individual a fost de doar 9%.

Laura Baldini Ziggy

Ne clasăm pe locul întâi deoarece ne înțelegem clientele și le oferim ceea ce își doresc: o armă secretă care să le pună în valoare personalitatea, în armonie deplină cu diferitele momente din viața lor. În aceste condiții, nu miră pe nimeni faptul că din 2008 și până în prezent cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 330%”, a declarat Costel Băghină, Managerul General al firmei Logitrade, importatorul colanților Laura Baldini.

Laura Baldini a creat o colecție de ciorapi alcătuită din cinci linii distincte: Linia Office,Linia Elegante, Linia Colorissima, Linia Glamour, Linia Speciale.

De curând, Logitrade și-a imbogățit oferta prin adăugarea colecției La Rosa, ‘sister brand by Laura Baldini’, constituită din dresuri fine de calitate, care sunt un suport în crearea ținutei și subliniază feminitatea prin simplitate.

Toate aceste game se regăsesc la un preț convenabil la Auchan, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Profi și Selgros, produsele procurându-se din peste 1.6000 de puncte finale de vânzare din întreaga țară.

Calculul a fost realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit, pentru categoria Dresuri de Damă, valoare vânzări, pentru perioadele cumulate Ian 14 – Aug 14, pentru piaţa KAI România

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *