Ocean Fish, liderul pieței de pește și fructe de mare din România, a aniversat săptămâna trecută 23 ani de activitate. Compania importă, procesează și distribuie produse din pește și fructe de mare proaspete, congelate sau preparate în fabrica situata in Afumați, judetul Ilfov, pe o suprafață de 6.000 mp., o fabrică modernă, utilată la cele mai înalte standarde internaționale.
Fabrica Ocean Fish este una din cele mai moderne fabrici de procesare a peștelui proaspăt, preparat sau congelat din Estul Europei cu o capacitate de producție de 7.000 tone/ an și capacitate de depozitare de 15.000 tone/an.
Ocean Fish este compania care a introdus pentru prima dată în România, încă din 1998, produsul Somon afumat, un produs afumat natural, cu un un mix de rumeguș din 5 tipuri de lemn, după o rețetă nemodificată și acum, în 2021.
De asemenea, Ocean Fish este compania care a pus bazele în segmentul ambalării peștelui și fructelor de mare proaspăt/fresh în ATM (atmosfera modificată) în 2013. Ocean Fish ambalează peste 2,5 milioane de caserole de pește și fructe de mare fresh în ATM pe an.
Originea produselor din pește și fructe de mare este, în mare parte, din surse sustenabile, adică de la furnizori acreditați ASC, MSC, BRC, etc. Ocean Fish este și Furnizorul Casei Regale a României, încă din 2016.
Optimizarea sortimentației Ocean Fish
„2020 – 2021 a fost un an al schimbărilor pentru compania Ocean Fish. A fost o perioadă în care ne-am reorientat și mai mult către consumator, prin optimizarea gamei noastre de produse. Astfel, am scos din ofertă unele produse, dar am adăugat altele, mult mai interesate pentru consumatorul român.
Spre exemplu, văzând că, pe timp de pandemie, consumatorul nostru s-a redirecționat și mai mult către un pește ambalat în ATM, asta am făcut, am dezvoltat și mai mult acest segment, oferind, în acest fel, o gamă mai largă de pește și fructe de mare ambalate în ATM, ce conține file somon proaspăt, dorada proaspătă, păstrăv, fructe de mare proaspete, creveți, calamar, caracatiță, scoici, etc.
De ce consumatorii au optat pentru un pește ambalat în ATM? Din mai multe considerente: în primul rând, vorbim despre un produs aproape gata de a fi gătit, curățat, filetat, ușor de transportat și bineînțeles mult mai sigur decât un pește pus pe raftul de gheață, pe timp de pandemie.
Deși, ca mai toate industriile alimentare, în 2020 ne-am ciocnit de această pandemie, noi ne-am mobilizat și am făcut maximul posibil astfel încât să protejăm atât echipa noastră cât și clienții noștri, prin reducerea riscurilor de a nu le livra comenzile.
A fost un an dificil pentru toată lumea, inclusiv din punct de vedere al deplasărilor în afara țării la partenerii noștri, care sunt, în mare parte, crescătoriile cele mai mari din lume, acreditate ASC (sustenabile) și navele de pescuit acreditate MSC (pește sălbatic sustenabil),” ne-a declarat Alesea Brinzila, VicePreședinte și Brand Director Ocean Fish.
O nouă identitate vizuală
„Cu toate acestea, ne-am concentrat și mai mult pe acele lucruri importante pe care mereu le amânăm și anume: am adus o nouă identitate vizuală produselor noastre (am schimbat în proporție de 80% toate ambalajele companiei), am adus acestor produse un aer proaspăt, modern și cel mai important am încercat să comunicăm consumatorului “originea acestor produse din peste și fructe de mare”.
Adică atunci când consumatorii achiziționează un produs Ocean Fish de la raftul magazinului, să înțeleagă exact unde își are originea,” a completat Alesea Brinzila.
Pe de altă parte, Ocean Fish a dezvoltat mai multe produse noi precum:
- gama MySeafood – pentru toate fructele de mare congelate, care își au originea, în mare parte, în Asia sau America Latină
- Pateul de somon, care este o delicatesă
- Salatele de Fructe de mare, care sunt un deliciu, asezonate cu ierburi aromate și care sunt gata de consum. Acestea sunt echivalentul a ceea ce italienii o numesc “gli antipasti di mare”.
Pasiunea noastră, a tuturor, este peștele!
Un alt lucru important care ne-a reușit începând cu 2020 a fost să îmbunătățim echipa noastră radical, aducând colegi cu vaste experiențe în diverse domenii și după foarte mulți ani, putem afirma că suntem tare mândri de echipa OceanFish.
Avem o echipă formată din aproximativ 250 de oameni, care încercăm să oferim zi de zi pește și fructe de mare de înaltă calitate, deoarece “Pasiunea noastră, a tuturor, este peștele”, un slogan pe care noi, Ocean Fish, l-am înregistrat încă din 2015,” a concluzionat Alesea Brinzila.
Ocean Fish
Fondată În 1998, cu capital 100% românesc, Ocean Fish este liderul pieței de pește și fructe de mare din România. În 2020, compania a avut o cifră de afaceri de 173 milioane lei (35,77 milioane euro).
Investițiile totale de 20 milioane de Euro, aduse în infrastructură, s-au materializat în unități de procesare, depozitare și logistică. În plus, compania a accesat și 7 Proiecte cu fonduri UE, în perioada 2008 – 2020.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail