Diamant

Profitul operațional al FrieslandCampina a crescut cu 10% în 2010

Compania Royal FrieslandCampina a declarat anul 2010 un an bun; comparativ cu 2009, veniturile nete au crescut cu 10% până la aproximativ 9 miliarde de euro. Profitul total a crescut cu 57% până la 285 milioane de euro.

Volumul vânzărilor a crescut şi datorită preţurilor de vânzare mai ridicate. Condiţiile de piaţă mai favorabile, în special în Asia şi Africa, au deţinut un rol important în aceste îmbunătăţiri.

Divizia Ingredients and Consumer Products International a adus o contribuţie semnificativă la creşterea veniturilor şi a profitului operaţional. De asemenea, Divizia produselor Brânza şi Unt au înregistrat o îmbunătăţire a profitului operaţional. Datorită bunelor rezultate şi a preţului garantat ridicat al FrieslandCampina, preţul laptelui pentru producătorii produselor lactate, care scăzuse în 2009, a crescut cu 25% în 2010.

În 2010 s-a investit mai mult în produsele de marcă. Comparativ cu 2009, cheltuielile de publicitate şi promoţii au crescut cu 12% până la 395 milioane de euro. În Asia şi Africa acest pas a condus atât la o creştere a volumului, cât şi la cote de piaţă mai mari. Performanţele asiatice ale Frisian Flag şi Friso au fost remarcabile. În Europa, cota de piaţă pentru o serie de branduri, inclusiv Chocomel, Fristi, Landliebe, Campina, Friso, NoyNoy Cheese, Milli Mia şi brânza Milner, a crescut.

Cees’t Hart, CEO al Royal FrieslandCampina, a declarat: „Anul 2010 s-a încheiat cu rezultate bune. Cota de piaţă pentru majoritatea brandurilor s-a îmbunătăţit sau s-a menţinut la acelaşi nivel. Volumele au crescut. Atât venitul, cât şi profitul operaţional au crescut în conformitate cu ambiţia noastră de a creşte şi de a crea valoare. În 2010 a fost finalizată fuziunea dintre Friesland Foods şi Campina, care începuse la sfârşitul anului 2008. Se pune un accent clar pe creşterea economică, extinderea profesionalismului organizaţional şi cooperare. Scopul nostru şi eficienţa de pe piaţă au fost îmbunătăţite, astfel încât acum FrieslandCampina se află înaintea termenelor în ceea ce priveşte realizarea obiectivelor sale.”

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Profitul operațional al FrieslandCampina a crescut cu 10% în 2010

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: