Profructta și-a dublat în 2016 vânzările de sucuri naturale fabricate la Câmpulung Muscel

Premium Fruct, producătorul de sucuri naturale Profructta, anunță dublarea cifrei de afaceri în 2016. Anul trecut, compania românească de sucuri din fructe și legume a ajuns la o valoare a vânzărilor de 110.000 de euro, după ce în primul semestru a reușit creșterea cifrei de afaceri prin extinderea rețelei de distribuție căre mari retaileri.

Profructta”Anul 2016 a fost o provocare pentru Profructta, am început progresiv cu lansarea oficială a sucurilor, un rebranding atractiv al etichetelor, care să reprezinte colecția de sucuri naturale premium, apoi continuarea planului de extindere a punctelor de distribuție către supermarketuri, magazine, rețele de cafenele, hoteluri și restaurante din București și alte orașe din țară. Rezultatele evoluției pozitive se văd în acestă cifră pe care dorim să o dublăm în 2017, ca urmare a proiectelor și investițiilor pe care le avem în vedere”, spune Andreea Mureșeanu, directorul general Premium Fruct, producătorul sucurilor 100% naturale Profructta.

Investiția inițială în unitatea de producție de sucuri naturale din Câmpulung Muscel s-a ridicat la 600.000 de euro și a fost susținută exclusiv din fonduri proprii. În prezent, fabrica din Câmpulung Muscel procesează 2.000 de litri de suc din fructe și legume pe zi, capacitatea maximă de prelucrare fiind de 8.000 de litri pe zi.

Potrivit reprezentanților Profructta, creșterea vânzărilor se datorează și apetitului din ce în ce mai ridicat al românilor pentru consumul de sucuri naturale și de produse românești.

În prezent, sucurile Profructta sunt distribuite în rețelele de magazine Mega Image, Auchan și Cora, în brutăriile Paul și Panemar, rețelele 1 minute și Ted’s, hoteluri, magazine, cafenele și restaurante din București, Brașov, Constanța și Cluj. Colecția de sucuri naturale premium Profructta este realizată din mere, pere, coacăze, vișine, cireșe, fructe de pădure și legume, exclusiv românești.

Recent, Profructta a fost nominalizată în lista finaliștilor Progresiv Awards 2017, la categoria ”Best Start-up in Retail & FMCG”, dintr-un total de 270 de nominalizări, iar câștigătorii vor fi aleși în urma voturilor reprezentanților middle/top management din domeniul retail și industria FMCG din România.

Fabrica de sucuri naturale Profructta a fost înființată în 2012 la Câmpulung Muscel. Linia de producție a sucurilor din fructe și legume permite îmbutelierea sucurilor la sticle din sticlă de 0.25l, 0,33l, 0,5l, 0,7l şi 1l și în recipiente bag-in-box de 3l. Sucurile Profructta sunt ambalate antiseptic în sticle din sticlă pentru a li se păstra proprietățile benefice și pentru menținerea lor în condiții optime.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,963 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Profructta și-a dublat în 2016 vânzările de sucuri naturale fabricate la Câmpulung Muscel
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: