Promotions360, prima conferință locală de marketing dedicată promoțiilor

Ieri, 29 septembrie 2011, a avut loc la Bucureşti prima ediţie Promotions360, un eveniment local dedicat promoţiilor şi rolului acestora în relaţia dintre produs şi consumator. La evenimentul organizat de Evensis au participat practicieni în marketing din zona retailului, inclusiv cel online, dar si din industria FMCG sau banking.

S-au dezbătut cele mai noi tendinţe din domeniu luându-se drept exemplu numeroase studii de caz sau concluziile unor companii de research precum Nielsen sau Unlock Reaserch. S-a mai discutat despre anatomia unei promoţii, despre mecanica unei promoţii, despre bunele practici din domeniu şi despre folosirea Social Media în promoţii. Rezumând, iată câteva idei pricipale:

– cele mai căutate promoţii din România sunt cele de tipul „1+1″ sau altfel spus: 1 plătit+1 gratis

– specialiştii în mobile marketing sfătuiesc: ” Nicio promoţie fără SMS! ”

– unul din cinci cumpărători ştie toate preţurile produselor pe care le cumpără frecvent

– brandul este cel care vinde produsul, brandul este cel care „mişcă”produsul de la raft, înaintea promoţiilor sau chiar a preţului

– consumatorii preferă premii multe, cu valori mai mici şi cu o frecvenţă săptămânală

– în continuare 70 % din decizia de cumpărare se ia în magazin, în faţa raftului

– Facebook, un instrument puternic în dedrularea unei promoţii

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *