Protejarea bunăstării planetei- parte a strategiei globale Mondelēz International

Mondelēz International a anunțat, în luna octombrie, obiectivele sale de sustenabilitate pentru anul 2020 o abordare ambițioasă end-to-end de reducere a amprentei de carbon.

Obiective 2020 - Mondelez InternationalNoile obiective includ reducerea emisiilor de dioxid de carbon din procesul de fabricație, defrișărilor în cadrul lanțului agricol de aprovizionare, consumului de apă în locații în care acesta are o mare importanță și cantității de material de ambalaj folosit.

Mii de produse cu steag cadou

Obiectivele de sustenabilitate pentru anul 2020 sunt parte integrată a strategiei referitoare la well-being. În urmă cu doi ani, am lansat platforma The Call for Well-Being prin intermediul căreia am combinat sustenabilitatea și inițiativele health&wellness sub aceeași umbrelă. Aceasta vine în sprijinul unuia dintre pilonii strategiei globale – Protejarea bunăstării planetei noastre și reprezintă un apel la acțiune pentru implicarea în patru domenii vitale în care compania își poate aduce cea mai mare contribuție: sustenabilitate, mindful snacking, comunitate și siguranță.

Pentru a ne dezvolta afacerea și a asigura un viitor mai bun pentru noi, cât și pentru furnizorii, fermierii și consumatorii noștri, ne concentrăm asupra domeniilor ce pot avea un impact semnificativ asupra problemelor sociale globale. Dar, în același timp, ne-am dat seama că nu le putem soluționa singuri și, de aceea, vom colabora cu experții care ne pot ajuta să adresăm aceste probleme sociale complexe”, a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager Mondelez România.

Platforma the Call for Well-Being încorporează cei patru piloni ai strategiei noastre de well-being:

  • Încurajarea consumatorilor să mănânce responsabil;
  • Parteneriate cu comunitățile locale pentru a promova un stil de viață sănătos;
  • Asigurarea unei surse sustenabile de materii prime agricole și reducerea amprentei asupra mediului;
  • Păstrarea siguranței oamenilor și a produselor.

Mondelēz International, una dintre cele mai mari companii ce activează în domeniul snack-urilor, se angajează să ajute oamenii să-și aleagă snackurile în mod rațional. Pentru prima dată, compania și-a stabilit obiective de îmbunătățire a valorilor nutriționale ale produselor, la nivel gobal, până în 2020:

  • Creşterea la 25% a venitului generat de portfoliul ce se încadrează în “Better Choices”;
  • Reducerea sodiului și a grăsimilor saturate cu 10%;
  • Creşterea aportului de cereale integrale cu 25% și
  • Creșterea cu 25% a ofertelor de produse, ambalate individual, cu un conținut de 200 calorii sau mai puț

De asemenea, compania investește $50 milioane în programe ce încurajază un stil de viață sănătos în următorii ani și care se concentrează pe educație în nutriție și promovarea unui stil de viață activ.

Împreună cu partenerii sai, Mondelēz International se angajează să:

  • Investească, în următorii 10 ani, 400 milioane de dolari în programul “Cocoa Life” prin care îi ajută pe fermieri să creeze comunități prospere;
  • Promovarea biodiversității și a practicilor bune de mediu prin programul “Harmony”, programul european de aprovizionare cu grâu;
  • Reducerea amprentei de mediu prin reducerea consumului de energie, apa, deșeuri, emisii de gaze ce provin din producție cu 15% pană în 2015.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Un comentariu la „Protejarea bunăstării planetei- parte a strategiei globale Mondelēz International”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 23 - 27 noiembrie 2015

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *