Prutul lansează campania „Bucătărisești cu spor, câștigi de zor!” pentru uleiul Spornic

Spornic lansează în această primăvară promoția națională “Bucătărisești cu spor, câștigi de zor!”, adresată tuturor consumatorilor săi. Promoția se desfășoară atât în comerțul tradițional, cât și în Retail-ul modern și se aplică la sticla de ulei Spornic de 1 litru.

În perioada 2 aprilie – 31 mai 2012, participanții la promoție au șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, premii zilnice în valoare de 1.000 RON și de a intra în cursa pentru marele premiu, de 40.000 RON.

Pentru a participa la concursul cu premii în bani puse în joc, consumatorii trebuie să trimită, prin SMS la numărul 1765, codul unic inscripționat pe sticla Spornic achiziționată, sau să completeze formularul de pe site-ul www.spornic.ro.

Regulamentul promoției este disponibil pe site-ul www.spornic.ro și la Infoline 0741.010.227 (număr direct), deschis de luni până vineri, între orele 9:00-17:00, pe toată durata promoției.

Promoția este susținută de o campanie de comunicare la punctele de vânzare și de acțiuni de PR.

Uleiul Spornic este disponibil pe piață în variantele de ambalaj de 1 litru și 5 litri. Brandul Spornic a fost lansat în anul 2004 și ocupă în prezent locul 3 în total piața de ulei îmbuteliat din România și locul 2 în segmentul mainstream (conform GfK în perioada ianuarie-decembrie 2011).

Compania Prutul, companie cu capital integral românesc, este unul dintre principalii producători de ulei vegetal din România și unul dintre cei mai importanți jucători din industria de agribusiness din țara noastră. Portofoliul companiei Prutul cuprinde brandurile: Prutul, Spornic, Bonatelo, Boniflor, Surâsul Soarelui, Picasol și Maia. Compania deține Fabrica de ulei Prutul de la Galați – fabrica cu cea mai îndelungată tradiție în fabricarea uleiului vegetal din România (de la 1893) – și 20 de capacități de depozitare de cereale în 9 dintre cele mai importante județe agricole ale țării.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Prutul lansează campania „Bucătărisești cu spor, câștigi de zor!” pentru uleiul Spornic
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: