Puiul Fericit şi Salamul de Sibiu sunt cele mai bine vândute produse Agricola Bacău în 2011. Astfel că 1.500.000 de români au degustat Puiul Fericit de la Agricola Bacău într-un an şi jumătate de când acest sortiment unic pe piaţa locală a fost lansat, iar 1.350.000 batoane de Salam de Sibiu Agricola Bacău au cumpărat românii în anul 2011.
Puiul Fericit are o contribuţie de 750 mii euro în cifra de afaceri a companiei Agricola Internaţional şi înregistrează vânzări medii lunare de 15 tone.
„Agricola Bacău a gândit Puiul Fericit, acest produs de o prospeţime deosebită, special pentru cei care vor să-şi aducă aminte de gustul, savoarea, consistenţa şi chiar culoarea cărnii de pui crescut altădată la curte. Faptul că puiul este hrănit cu porumb asigură o calitate deosebită a cărnii şi un gust pe măsură, iar modul de îngrijire respectă exemplul tradiţional, adăposturile fiind astfel amenajate încât permit ieşirea puilor în aer liber”, arată Tatiana Cimpoeşu, vicepreşedinte Agricola Bacău. „Însă eu cred că Puiul Fericit a câştigat încrederea comercianţilor şi implicit a consumatorilor deoarece este mai mult decât un produs. Este şi o aspiraţie, o stare pe care ne străduim să o dăruim oamenilor care fac eforturi zi de zi pentru a cumpăra produsele noastre şi pentru a pune pe masă tot ce e mai bun pentru cei dragi lor. Este o aspiraţie şi pentru noi, cei care dăruim toată priceperea noastră pentru a obţine produse deosebite, inovatoare, într-o piaţă mult prea uniformizată. Puiul Fericit înseamnă – aşa cum spuneam în urmă cu un an, la lansarea acestuia -, şi mult mai multă implicare umană care, pe fond, face diferenţa”.
Salamul de Sibiu Agricola Bacău este sortimentul cel mai renumit din categoria mezeluri şi, începând cu vara anului 2009, lider incontestabil pe tot segmentul salam de Sibiu comercializat în România.
În acest an, Salamul de Sibiu Agricola Bacău a câştigat în medie, lunar, câte un punct procentual cotă de piaţă, iar un mare succes a înregistrat sortimentul unic pe piaţa locală Salam de Sibiu – Coniac – Ediţia de Colecţie, fabricat în cantitate limitată (8 tone) de doua ori pe an, de Crăciun şi de Paşte
„Acest sortiment a fost special lansat pentru cei mai pretenţioşi şi îndrăzneţi consumatori, «căutătorii de gusturi» – cum le spunem noi. Este cu adevărat un produs preţios, în care maeştrii noştri în reţete au combinat cu îndrăzneală robusteţea cărnii de porc cu rafinamentul inconfundabil al coniacului românesc, iar rezultatul este unul pe măsură: un gust satinat, de colecţie”, a declarat Angelica Şmil, directorul companiei Salbac SA, firmă din cadrul grupului Agricola Bacău. „Demersul nostru este, de altfel, şi un răspuns pragmatic la modificarea obiceiurilor de consum din acest an: pe o piaţă în stagnare la grupa salamurilor crud-uscate, Salamul de Sibiu Agricola Bacău a înregistrat în 2011 o creştere de peste 22% în valoare. Este de remarcat faptul că se manifestă o tendinţă din ce mai accentuată de orientare a consumului către produse mai scumpe, în special salamurile crud-uscate, percepute de către consumatori ca fiind mai sănătoase”.
Folosim cookie-uri în website-ul nostru pentru a oferi o experiență cât mai plăcută vizitatorilor noștri.
Functional
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.