Noul raport ESG 2023 al PepsiCo scoate în evidență rezultatele pep+

PepsiCo a publicat astăzi Raportul de mediu, social și guvernanță (ESG) pentru anul 2023. Raportul ESG 2023 include ESG Summary, ESG Topics A-Z și ESG Data Hub, oferind o prezentare detaliată a pep+, programul nostru global de transformare care urmărește să stimuleze performanța pe termen lung și valoarea afacerii.

pepsico

Rezultatele companiei

În 2023, PepsiCo a atins unele obiective mai repede decât era prevăzut, a introdus altele noi și a făcut progrese semnificative în privința altora, în timp ce anumite obiective, inclusiv în ceea ce privește ambalajele, continuă să prezinte provocări. Printr-o gamă largă de inovații, investiții strategice, parteneriate revoluționare și prin numeroasele acțiuni desfășurate de cei 318.000 de asociați la nivel global, compania a avut următoarele rezultate:

  • A redus emisiile Scope 1 și 2 cu 13% și emisiile totale Scope 1, 2 și 3 cu 5% față de anul trecut;
  • A redus utilizarea plasticului virgin provenit din surse neregenerabile cu 4% de la an la an;
  • A dublat amprenta globală a agriculturii regenerative la peste 1,8 milioane de acri (728.435 hectare);
  • A înregistrat o creștere cu 25% a eficienței utilizării apei în locațiile deținute de companie cu risc ridicat de apă, în comparație cu un nivel de referință din 2015 – PepsiCo a atins acest obiectiv cu doi ani mai devreme decât era prevăzut;
  • A ajutat peste 10 milioane de persoane să obțină acces la apă sigură, ajungând la un total de peste 91 de milioane de persoane din 2006;
  • A introdus două obiective noi de reducere a sodiului și de furnizare de ingrediente diverse
  • 36%din volumul alimentelor PepsiCo s-a încadrat sau a fost sub noile obiective de reducere a sodiului
  • PepsiCo a furnizat 75 de miliarde porții de ingrediente diverse;

În România, PepsiCo a implementat mai multe proiecte cu rezultate:

  • Investiții semnificative în energie verde: PepsiCo a investit 2,1 milioane de dolari în instalarea a peste 3.000 de panouri fotovoltaice în locațiile din Dragomirești, Popești și Covasna. Cu o capacitate de 1.700 kWp, aceste panouri au un potențial de a genera anual peste 1.300 MWh de energie verde. Se estimează că utilizarea acestor panouri fotovoltaice va duce la o reducere anuală a emisiilor de gaze cu efect de seră (GES) cu aproximativ 500 de tone.
  • Linie nouă de PET: PepsiCo a investit 13 milioane de dolari într-o linie de producție de PET de mare viteză în Dragomirești. Această linie de producție este considerată cea mai automatizată din portofoliul PepsiCo din Europa și poate produce până la 1 milion de sticle pe zi. Consumul de energie al acestei linii este redus cu aproximativ 30% în comparație cu liniile convenționale, în timp ce eficiența în consumul de energie per litru produs este cu 30% mai mare. De asemenea, noua linie produce cu 60% mai multe băuturi pe unitatea de timp, utilizând cu 20% mai puțin dioxid de carbon și reducând consumul de apă cu 30% per litru de băutură produs. În același timp, aceasta contribuie la scăderea cantității de plastic utilizat cu aproximativ 30 de tone pe an.
  • Flotă de mașini hibride: PepsiCo a înlocuit 80% din flota sa cu 450 de vehicule hibride, contribuind la reducerea emisiilor de CO₂. În conformitate cu datele și recomandările constructorului auto, compania estimează o reducere de 15% a emisiilor de CO2 generate de flota sa de vehicule din România, comparativ cu 2022, și o scădere de 46% față de nivelul de referință din 2015.

După trei ani de activitate pep+, este clar că accentul pe care l-am pus în cadrul companiei funcționează în multe domenii.  Utilizarea materialelor plastice virgine a scăzut de la an la an, iar emisiile totale Scope 1, 2 și 3 au scăzut față de 2022, precum și față de nivelul de referință din 2015. Aceste realizări merită să fie celebrate. Cu toate acestea, drumul care ne așteaptă va continua să prezinte provocări. Continuăm să analizăm unde să dedicăm timp și resurse pentru a produce un impact semnificativ și să ne asigurăm că ne concentrăm eforturile. Construirea unor parteneriate puternice și strategice cu alți jucători de anvergură și adoptarea și extinderea tehnologiilor revoluționare sunt esențiale pentru strategia noastră.” a declarat Jim Andrew, Chief Sustainability Officer la PepsiCo.

PepsiCo 

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo (NASDAQ: PEP) a generat venituri nete de peste 91 de miliarde de dolari în 2023, datorită unui portofoliu complementar de băuturi și alimente convenabile, care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul de produse al PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi savuroase, incluzând numeroase mărci emblematice care generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *