RawBite, o companie construită pe filozofia raw-vegan, propune pieţei din România un produs-concept aflat în trendul actual de consum – batoanele din fructe și nuci ecologice, RawBite.
Gustările de fructe uscate, cât și alte tipuri de produse similare din piață, au înregistrat un interes crescut, în ultimii 4 ani, din partea consumatorilor. Fructele uscate vor fi consumate, în următorii 2 ani, mai des ca gustare, datorită dezvoltării trendului de wellness și sănătate, conform Euromonitor International.
Aceeaşi companie estimează că în perioada 2017 – 2018, gustările tip batoane vor ajunge la maturitate, cu o creștere valorică solidă de 33%. Preocuparea tot mai puternică pentru sănătate a consumatorilor români va susține dinamica pozitivă a gamelor actuale și, nu în ultimul rând, va inspira deținătorii brandurilor să își diversifice oferta de produse astfel încât, până în 2018, batoanele vor atinge un nou nivel de complexitate.
RawBite – Batoanele din fructe și nuci ecologice
„Pentru că suntem mereu în mişcare şi avem nevoie de combustibil sănătos pentru a ne menţine corpul şi mintea sănătoase, e important să avem produse pe care le putem avea cu noi oricând, oriunde, fie când facem mişcare, fie când suntem la birou sau la o competiţie sportivă sau, pur şi simplu, atunci când călătorim.
Stilul de viaţă alert şi cerinţele care ne solicită la capacitate maximă tot timpul vin cu necesitatea unui stil de viaţă cât mai sănătos posibil. Aşa a început şi povestea companiei noastre,” a declarat Indira Abdulvoap, General Manager RawBite România.
„Am vrut să aducem produse sănătoase, dar gustoase, care pot ţine de foame câteva ore, astfel încât să nu te simţi vinovat pentru ce ai mâncat, dar să îţi aducă şi acea mulţumire emoţională. Şi, desigur, să fie la îndemână.
Aceste cerinţe s-au materializat sub forma batoanelor ecologice, raw-vegan, fără gluten, fără lactoză, fără zahăr adăugat, toate sub sub brandul RawBite,” a declarat Indira.
Construcţia brandului RawBite are o istorie de 2 ani în România, batoanele de 50 de grame fiind doar din fructe şi nuci. Acestea sunt disponibile în 8 arome, în ordinea vânzării:
RAW CACAO (CACAO BRUT) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 54% (curmale, stafide), Nuci 36% (caju, migdale), Cacao 10%.
COCONUT (NUCA DE COCOŞ) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 58% (curmale, stafide), Nuci 26% (caju, migdale), Nuca de cocos 16%.
SPICY LIME (LIMETĂ CONDIMENTATĂ) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 61% (curmale, stafide, suc de limetă 3%), Nuci 39% (caju, migdale), Ghimbir, Chilli, Ulei de Citrice.
PROTEIN (BATON PROTEIC) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 47% (curmale, stafide), Nuci 21% (migdale, caju), Proteine (orez, mazăre) 10%, Seminţe de Dovleac, Cacao.
APPLE CINNAMON (MĂR CU SCORŢIŞOARĂ) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 67% (curmale, mere 20%, stafide), Nuci 32% (migdale, caju), Scorţişoară 1%, Vanilie.
VANILLA BERRIES (FRUCTE DE PĂDURE ŞI VANILIE) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 57% (curmale, stafide), Nuci 32% (migdale, caju), Fructe de Pădure 10.5% (merişoare, cireşe, dude), Vanilie 0.5%.
CASHEW (CAJU) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 50% (curmale, stafide), Nuci 50% (caju).
PEANUT (ARAHIDE) 50 g
Baton ecologic din fructe & nuci. Ingrediente: Fructe 53% (curmale), Nuci 46,5% (arahide), Sare de Mare 0,5%.
Obiectiv – listarea produselor RawBite şi în alte reţele de magazine
„Ne dorim extinderea reţelei de distribuţie şi sperăm ca buyerii din domeniu să considere că produsele noastre aduc valoare adăugată gamei existente, oferind clienţilor un produs în trend cu noile cerinţe alimentare.
Batoanele RawBite sunt în top vânzări pe segmentul lor, oriunde ne-am poziţionat. Campaniile de marketing susţinute şi personalităţile din diferite domenii (nutriţie sănătoasă, parenting, sport, lifestyle) care ni s-au alăturat ca parteneri, menţin o comunicare deschisă tot timpul cu clienţii noştri.
Am extins continuu reţeaua noastră de vânzări şi suntem prezenţi în reţele precum Mega Image, în librării precum Cărtureşti, în magazine şi săli de sport, în magazine bio specializate precum BioCorner, Ki-Life, Naturalia, Republica Bio, „ a declarat Indira.
Raw Snacks – o varianţă mai accesibilă din punct de vedere preţ
Pentru a acoperi şi segmentul de gustări mai accesibile din punct de vedere preţ, la 40 de grame, de la începutul acestui an, compania a introdus pe piaţa din România şi batoane RawSnacks 40 g, în 4 arome:
Cacao & Goji
Curmale, caju, migdale, goji, raw cacao, cocos şi vanilie.
Merişoare & Caju
Curmale, caju, migdale, merişoare şi vanilie
Afine & Vanilie
Curmale, caju, migdale, afine şi vanilie
Caise & Scorţişoară
Curmale, nuci, migdale, caise şi scorţişoară
„Pentru batoanele RawSnacks ne dorim o acoperire de piaţă mai mare, fiind un produs mai accesibil şi cu un gust la fel de hrănitor şi delicios,” a încheiat Indira.
Ambele branduri au fost create şi produse în Danemarca, ţară cu istorie pe produse sănătoase şi ecologice. Brandul este prezent şi în alte 24 de pieţe din Europa. În rândul consumatorilor de batoane RawBite şi RawSnacks sunt sportivi de renume din Europa. RawBite este singurul baton din raţia armatei daneze şi a fost testat atât în Sahara, cât şi în Groenlanda.
Mai multe informaţii pe RawBite şi la:
Indira Abdulvoap
Contact@raw-bite.ro
0723 966 876
În fiecare dimineaţă, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
