real Hypermarket România lansează proiectul „Produceți românește, vindem românește”

Ieri, 31 Ianuarie 2011, real Hypermarket a dat semnalul întăririi relaţiilor dintre marii retaileri alimentari internaţionali şi producătorii autohtoni de produse alimentare, prin lansarea proiectului strategic “Produceţi româneşte, vindem româneşte”, dedicat producătorilor locali de produse alimentare şi nealimentare.

România este o ţară cu o veche tradiţie agricolă, deţinând capacitatea de a hrăni în jur de 100 de milioane de oameni. În prezent, nu există mecanisme pe deplin funcţionale în domeniul comerţului intern cu produse alimentare sau nealimentare; in acest context, producătorii locali, fermierii, asociaţiile familiale sau micile întreprinderi private sunt nevoiţi să îşi vândă producţia pe cont propriu. Iată de ce real Hypermarket România în parteneriat cu Primăria Municipiului Timişoara are în vedere dezvoltarea unui program de informare şi sprijinire a producătorilor locali prin care se urmăreşte facilitarea procesului de desfacere a produselor tradiţionale româneşti prin reţeaua de distribuţie real.

Principalele obiective ale noului proiect sunt rezumate de directorul general al real Hypermarket România, Michel Lamoot: “Ne propunem să avem din ce în ce mai multe produse locale pe rafturi, nu doar alimente, ci şi bunuri nealimentare, pentru a putea pune umărul la dezvoltarea durabilă a economiei româneşti. Prin noul program, vom oferi furnizorilor locali posibilitatea de a-şi desface mărfurile într-una dintre cele mai extinse reţele comerciale prezente pe piaţă, în condiţiile puse la dispoziţie de facilităţile comerţului modern. De asemenea, ne propunem aprofundarea legăturilor pe care le avem la nivel local cu micii producători, dar şi cu autorităţile locale, pentru a putea găsi noi şi noi oportunităţi de colaborare la nivel local şi regional.”

În vederea îndeplinirii obiectivelor programului “Produceţi româneşte, vindem româneşte”, real va derula mai multe acţiuni, fie în întreaga reţea de magazine, fie la nivel local sau regional, în funcţie de situaţie, pe parcursul întregului an dar şi al anilor următori:

– Organizarea unor târguri de achiziţii, primul târg de acest gen urmând a fi organizat în Timişoara în luna martie cu sprijinul Primăriei Municipiului Timişoara.

– Organizarea de demonstraţii sau sesiuni de degustare în magazinele real, pentru a populariza produsele partenerilor, respectiv ale producătorilor locali printre clienţii real.

– Organizarea de întâlniri periodice de informare reciprocă, la care să participe reprezentanţi ai furnizorilor, ai potenţialilor colaboratori, membri ai conducerii real Hypermarket România şi autorităţi publice locale şi centrale, în vederea unei mai bune înţelegeri a mecanismelor pieţei de retail modern şi a problemelor de care se lovesc producătorii şi furnizorii.

– Consolidarea parteneriatelor existente şi demararea unor colaborări cu noi producători locali, pentru a putea oferi clienţilor cele mai bune preţuri pentru produsele de calitate pe care le aşteaptă.

– Încurajarea producătorilor locali de a-şi dezvolta afacerile, inclusiv prin emiterea unei scrisori de confirmare a relaţiilor de bună colaborare în scopul contractării unor credite bancare.

– Organizarea de programe de sprijin pentru micii producători locali, prin furnizarea de sesiuni de pregătire, know-how profesionist, asistenţă în implementarea standardelor şi a normelor specifice de securitate alimentară necesare pentru comercializarea produselor, asistenţă în activităţi conexe producţiei, în folosul creşterii calităţii şi cantităţii de produse pe care aceştia o pot pune la dispoziţia retailerului şi a clienţilor săi.

– Continuarea investiţiilor în domeniul logistic, în sensul îmbunătăţirii permanente a lanţurilor specifice de aprovizionare cu produse proaspete sau congelate.

– Campanii de încurajare a clienţilor hipermarketurilor real de a cumpăra produse tradiţionale româneşti, semnalate ca atare la raft, în pliantele şi cataloagele periodice ale real, precum şi pe website-ul companiei (www.real-hypermarket.ro).

– Construirea de parteneriate cu furnizorii regionali şi naţionali pentru furnizarea de produse sub mărcile proprii ale real (TiP, real QUALITY, real BIO, real SELECTION).

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » real Hypermarket România lansează proiectul „Produceți românește, vindem românește”

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: