real Hypermartket propune serviciul profesionist de degustare a vinului, ENOMATIC

Pentru a aprecia un vin bun trebuie, inainte de toate, sa-l cunosti, sa-l gusti, sa-i simti savoarea si buchetul. Iata de ce real Hypermarket s-a gandit sa-si promoveze sortimentul de vinuri, oferind clientilor sai posibilitatea unei degustari „ca la carte”. Asa s-a nascut un nou serviciu, mai putin obisnuit intr-un hypermarket. Un serviciu care vine in intampinarea clientului pentru a-i oferi alegerea cea mai buna atunci cand doreste sa achizitioneze un vin de marca.

Serviciul ENOMATIC este disponibil in acest moment in magazinele real Bucuresti PanVitan, real Bucuresti Cotroceni, real Bucuresti Pallady, real Constanta Nord, real Ploiesti si real Timisoara Est.

De ce ENOMATIC?

De multe ori alegem un vin pentru ca il cunoastem, am mai baut, ne place, suntem familiarizati cu gustul lui, iar alteori ne ghidam dupa eticheta pentru a-i descoperi istoria, calitatile si savoarea. Pentru ca nu este suficient sa iubesti vinul ci trebuie sa il descoperi, sa il gusti, am dezvoltat in sase hipermarketuri real,- un loc special amenajat unde oricine poate degusta diferite tipuri de vinuri albe, rosii sau roze pentru a face cea mai potrivita alegere. Intr-o piata internationala a vinului in care oferta este bogata era necesar sa oferim posibilitatea clientului de a se familiariza cu soiuri de vinuri mai putin cunoscute la noi cum sunt vinurile din Chile, Argentina sau Africa de Sud, Georgia, China dar si cu sortimente de vin romanesti din podgorii apreciate atat in tara cat si strainatate. Este o experienta noua oferita printr-o modalitate simpla, unica pentru un hipermarket european. Sistemul de degustare este un dispenser cu sticle de vin care se inlocuiesc lunar in functie de promotiile si noutatile care se regasesc la raionul respectiv.

„Avantajele pentru clienti sunt evidente: acestia au posibilitatea de a degusta si evalua un anume sortiment de vin inainte de a il cumpara. Vorbim de vinuri de top sau vinuri noi pe piata romaneasca, pentru care serviciul de degustare se dovedeste extrem de util. Pentru real Hypermarket un beneficiu important obtinut in urma implementarii proiectului este participarea companiei la crearea unei culturi a vinului in randul consumatorilor romani”, declara Marius Dobre, Manager Categorie Vinuri si Spirtoase la real Hypermarket Romania.

Mecanismul de functionare

Clientii pot alege dintr-un sortiment de vinuri rosii si albe (romanesti si internationale). Selectia vinurilor se schimba lunar. Degustarea se face gratuit, prin simpla apasare a unui buton. Dispenserul va elibera o cantitate strict delimitata, 20 ml din vinul selectat.

„Prin introducerea acestui serviciu nu am urmarit beneficii comerciale, ci am dorit sa construim o cultura a vinului, un stil de viata in care alegerea personala este importanta”. – Oana Borse, Specialist Categorie Vinuri si Spirtoase la real Hypermarket Romania

Beneficii

Sistemul Enomat este o premiera pentru magazinlele de retail cu bunuri de larg consum, un sistem profesional, asa incat vinul poate fi servit chiar din sticlele pe care le vad clientii, la temperatura ideala si in conditii profesionale. Pastrarea in conditii optime a vinurilor este activata automat in momentul in care o noua sticla este introdusa in sistem (o atmosfera de gaz inert: azot alimentar) Acest lucru previne alterarea datorata oxigenului si protejeaza integritatea organoleptica (gustul, aroma, consistenta si culoarea) a vinului. In momentul inlocuirii unei sticle, dispozitivul de turnare este curatat datorita sistemului de autocuratare, ceea ce asigura cel mai inalt nivel de calitate si igiena. Sistemul permite setarea si controlul temperaturii in functie de tipul vinului, iar pretul este afisat deaspra fiecarei sticle, individual.

real Hypermarket Romania a introdus in premiera in 2007 sistemul enomatic de degustare a vinului, devenind astfel primul magazin de acest gen din Europa cu un spatiu special amenajat pentru aceasta activitate. Ulterior, pe plan international, compania a dezvoltat acelasi serviciu si in magazine din Germania si Turcia, ca urmare a succesului de care s-a bucurat aceasta idee in Romania.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *