Diamant

real,- lanseaza noi produse marca proprie pentru micul dejun

real,- Hypermarket Romania introduce noi articole marca proprie, in cadrul gamelor TiP si real,- QUALITY, largind astfel sortimentul de cereale pentru mic dejun, pentru a raspunde cerintelor consumatorilor care doresc sa se orienteze spre un stil de viata cat mai sanatos. Noile game de cereale sunt produse in Romania, in colaborare cu producatori autohtoni. In perioada urmatoare, real,- va continua procesul de dezvoltare a marcilor proprii si in cadrul altor categorii de produse.

Noua gama de cereale real,- QUALITY se adreseaza unor categorii importante de consumatori: copiilor care adora gustul dulce al ciocolatei dar trebuie sa manance sanatos, persoanelor care doresc sa-si mentina silueta supla, precum si familiilor care doresc sa adopte un stil de viata mai sanatos. Produsele propuse includ cerealele pentru mic dejun Dragon Rings si Choco Bollo cu gust de ciocolata si miere, cerealele Welleness flakes si cerealele musli in diferite combinatii cu fructe sau cicolata pentru un stil de viata sanatos.

Produsele real,- QUALITY isi propun sa ofere consumatorilor o calitate similara marcilor premium, la un pret de vanzare cu pana la 30% mai mic decat acestea.

In gama cerealelor TiP au fost introduse doua noi articole: cereale Corn Flakes la 150 grame si 500 grame si Choco Flakes la 150 grame si 500 grame. Cerealele sub marca proprie TiP se caracterizeaza printr-un pret extrem de atractiv, respectiv 1,39 lei pentru punga de Corn Flakes de 150 de grame.

„Extinderea gamei de marci proprii este o alegere strategica majora pe care noi, echipa real,- Hypermarket Romania ne-am asumat-o, incercand sa oferim clientilor nostri <<produse de calitate la preturi excelente>> care sa raspunda cat mai bine nevoilor acestora. De aceea, am decis sa investim extrem de mult in analiza si intelegerea cerintelor consumatorilor, cu tot ceea ce includ aceste cerinte fie ca ne referim la stil de viata sau la nevoi si aspiratii privind o alimentatie sanatoasa, astfel incat sa ne asiguram ca le oferim cele mai relevante produse. Pentru noile linii de cereale TiP si real,- QUALITY, spre exemplu, procesul de analiza a pietei si a cerintelor consumatorului, precum si procesul de dezvoltare a produselor au reprezentat un proiect complex, o munca sustinuta de cercetare, care a durat mai bine de 5 luni”, a declarat Eugeniu Dumitru Mihai, Division Manager Marketing la real,- Hypermarket Romania.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,991 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » real,- lanseaza noi produse marca proprie pentru micul dejun

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: