Reckitt Benckiser se bazează pe piețele emergente pentru creșterea vânzărilor

Creşterea înregistrată pe pieţele aflate în dezvoltare a ajutat compania Reckitt Benckiser să atingă ceea ce reprezentanţii companiei au numit „un an puternic” în 2010. Producătorul Cillit Bang, Vanish, Calgon şi Dettol a declarat că vânzările globale au crescut cu 6% de-a lungul anului excluzând achiziţionarea SSL, care a fost adăugată companiei în noiembrie.

Deşi vânzările de peste an din Europa au fost statice şi au crescut cu doar 3% în America de Nord, producătorul de produse de cutaţat a crescut cu până la 18% pe pieţele aflate în dezvoltare. Profiturile operaţionale au crescut cu 13% la 2,13 miliarde de lire sterline, veniturile totale crescând cu 9%, la 8,45 miliarde de lire sterline. Acestecifre sunt modeste, în ciuda unei încetiniri a creşterii în ultimul trimestru al anului, când vânzările au crescut doar cu 5%.

„Reckitt Benckiser s-a bucurat de un alt an plin de rezultate de piaţă, în scădere totuşi în ciuda unui declin de creştere pe piaţa mondială”, a declarat directorul executiv Bart Becht. „Aceasta este o dovadă în plus că strategia de a ne concentra pe brandurile noastre puternice, în urma iniţiativelor de a crea produse noi şi a investiţiilor de marketing la nivel înalt, este una care oferă rezultate.” Becht a mai prezis că Reckitt Benckiser va obţine din nou rezultate performante pe piaţă în 2011.

„Ţintim spre un nou an în care creşterea noastră se va afla deasupra mediei generale a industriei”, a mai spus el. „Pentru grupul nostru, cu excepţia SSL, targetul de creştere al vânzărilor nete este de 4%, cu o creştere a profitului înainte de asta. Acesta se compară cu o piaţă mondială care momentan nu afişează nici o creştere.”

Anul trecut, Reckitt a plătit 2,5 miliarde de lire sterline pentru achiziţionare SSL, ale cărei branduri le includ pe cele ale prezervativelor Durex şi ale produselor de îngrijire a picioarelor Scholl.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Reckitt Benckiser se bazează pe piețele emergente pentru creșterea vânzărilor

Spune-ți părerea

  1. La o simpla cautare pe google o sa observati cate plangeri exista din cauza produsului clilit bang, mai precis cate plite de inox a stricat.Cred ca ar trebui sa fie indicat cat mai clar pe ambalaj daca si cum se foloseste pentru suprafete din inox. Oare cineva de la Reckitt Benckiser va lua in considerare acest comentariu? o sa ma adresez si reprezentantilor din Romania desi…

    Răspunde
  2. Claudiu Ciobanu 14 martie 2014, 12:52

    Probabil ca va fi luat in considerare daca ati comenta folosind o identitate.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: