Revista noastră inaugurează astăzi, 15 octombrie 2012, o secțiune specială pentru cititorii săi, o secțiune care conține informații exclusive din domeniul Retail-ului și al FMCG-ului și care este disponibilă doar prin achiziționarea unui Abonament Premium.
Astfel, toți care doresc să aibă acces la această nouă secțiune, trebuie să fie abonați. Abonarea la conținutul premium este posibilă pe o perioadă de 12 luni, 6 luni sau 3 luni. În timpul în care vor fi abonați Premium, cititorii vor acces la informaţii utile care îi vor ajuta la creșterea și administrarea afacerilor.
Totodată, prin intermediul noului conținut unic oferit de revista Retail-FMCG (studii de piaţă, analize, studii de caz etc.), abonații vor reuși să ia deciziile corecte de business, să se asigure că au acces la cele mai noi și de încredere informații din industrie.
De asemenea, informațiile exclusive din categoria Premium îi vor ajuta pe cei care au acces la această secțiune să economisească timp, să identifice tendințele actuale ale pieței și să înțeleagă care sunt strategiile de afaceri ale competitorilor.
Dacă doriți să vă abonați la noua secțiune a revistei, accesați link-ul următor: www.retail-fmcg.ro/abonament-premium