Retailerii indieni boicotează produsele Reckitt Benckiser

Retailerii indieni, între care Future Group, Aditya Birla Retail şi Spencer’s au sistat comenzile către Reckitt Benckiser după ce producătorul a redus discounturile catre retaileri, după cum a anunţat Hindustan Times, citat de Planet Retail.

Majoritatea comercianţilor au sistat comenzile către Reckitt Benckiser din data de 11 februarie 2011, după terminarea stocurilor, orientându-se în schimb către branduri private sau alte alternative, precum Domex al Unilever Hindustan sau săpunul Lifebuoy.

Thomas Varghese, CEO al Aditya Birla Retail, a declarat: „Există un dialog continuu cu Reckit Benckiser privind revenirea la condiţiile comerciale anterioare. Vom fi bucuroşi să aşezăm din nou produsele Reckitt Benckiser pe rafturi, cu condiţia să fie îndeplinite cerinţele de discount.”

Vicepreşedintele de Merchandising al Spencer’s Retail, Mohit Kampani, a adăugat: „Am epuizat stocul de marfa cu produse Reckitt Benckiser şi nu am mai comandat de atunci. Per ansamblu, vânzările categoriei în care Reckitt se încadrează, a rămas identică cu cea din luna precedentă, consumatorii cumpărând branduri private.”

În plus, Varghese a mai spus: „Retailerii s-au luptat pentru obţinerea unor marje mai ridicate. Fiecare companie de FMCG se confruntă cu aceleaşi presiuni şi încearcă să micşoreze costurile în moduri diferite. Reckitt Benckiser a făcut un pas înapoi reducând marginile în mod unilateral.”

Reprezentanţii Reckitt Benckiser nu au comentat.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,984 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Retailerii indieni boicotează produsele Reckitt Benckiser
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. O decizie normala din partea retailerilor. Dar nici o eventuala discutie cu o atitudine de impunere din partea R-B n-ar fi rezolvat nimic. S-ar putea ca decizia sa fi intarit pozitia R-B fata de retaileri. Va da inapoi, bineinteles, dar mai putin decat inainte. Iar retailerii vor accepta probabil acest „mai putin”. Depinde de cat de vehementi vor fi clientii fata de eliminarea produselor R-B din magazine si cat de pregatiti sunt sa accepte marcile private sau alternative.

    Răspunde
  2. Claudiu Ciobanu 23 martie 2011, 10:16

    Si la noi se intampla ca retailerii sa blocheze la comenzi furnizori grei atunci cand apar diferente la negocierea conditiilor comerciale (conditii comerciale care se chimba de la an la an…adica cresc). Chiar pe termene lungi. Dar in timp se ajunge la un numitor comun si se reiau livrarile.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: