Rețeaua La Doi Pași a ajuns la 500 de magazine deschise în România

Reţeaua LaDoiPaşi a devenit cea mai extinsă reţea de magazine de proximitate din ţară, cuprinzând 500 de magazine operaţionale.

Lansat de către METRO Cash & Carry România în martie 2012, programul La Doi Paşi se adresează micilor comercianţi tradiţionali care vor să îşi dezvolte afacerea cu ajutorul unui lider global în comerţul modern.

În cadrul reţelei La Doi Paşi, Muntenia este cea mai dezvoltată regiune în ceea ce priveşte ritmul de deschidere a magazinelor, numărând 133 de astfel de unităţi, urmată de Transilvania, cu 114 unităţi; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea şi Crişana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPaşi.

Bucureşti, Braşov şi Constanţa sunt judeţele cu cele mai multe unităţi La Doi Paşi operaţionale. Toate cele 500 de magazine poartă însemnele La Doi Paşi şi sunt amenajate cu ajutorul specialiştilor METRO Cash & Carry România, desfăşurându-şi activitatea la cele mai înalte standarde de merchandising.

Am crezut de la bun început în succesul acestui program şi suntem mândri de faptul că, după doar nouă luni, avem cea mai extinsă reţea de magazine de proximitate de pe teritoriul ţării. Evoluţia LaDoiPaşi ne-a încântat pe toţi, iar intenţia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianţi independenţi, ajutându-i să se dezvolte într-un mediu foarte competitiv. Performanţa de a deschide 500 de magazine în mai puţin de un an arată că modelul nostru de franciză se potriveşte nevoilor clienţilor noştri de a-şi servi consumatorii”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Programul La Doi Paşi le oferă micilor comercianţi tradiţionali ocazia de a face parte dintr-o reţea naţională şi de a beneficia de numeroase avantaje, care să îi ajute în creşterea competitivităţii pe piaţă. METRO Cash & Carry România le oferă proprietarilor magazinelor LaDoiPaşi consultanţă în diverse domenii cu impact major asupra dezvoltării afacerii lor, precum: cursuri de instruire, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing. În plus, la fiecare două săptămâni, METRO Cash & Carry România publică broşuri publicitare şi promovează selectiv produsele proaspete şi ultra proaspete, precum şi produsele marcă proprie care aduc un plus în diferenţierea acestor magazine în piaţă. Începând cu luna octombrie, franciza LaDoiPaşi este comunicată, la nivel naţional, şi prin execuţii radio.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,845 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Rețeaua La Doi Pași a ajuns la 500 de magazine deschise în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: