Rewe Group extinde conceptul Landmarkt în supermarketurile germane

Rewe Group şi-a introdus conceptul de Landmarkt în regiunea Renania-Palatinat din Germania în urma lansării acestuia în 80 dintre supermarketurile Rewe din Hesse şi Saxonia Inferioară. Landmarkt reprezintă o zonă specială din interiorul punctelor de vânzare Rewe, dedicată bunurilor producătorilor agricoli regionali.

Gama cuprinde produse precum cartofi, gemuri, vinuri, cârnaţi, paste făinoase şi brânză, inclusiv produse organice şi convenţionale. Potrivit Lebensmittel Zeitung, citat de Planet Retail, preţurile sunt stabilite direct de către producători, aceştia fiind direct responsabili pentru prezentarea produselor şi reaprovizionare, în timp ce Rewe asigură mobilierul.

În urmă cu cinci ani, retailerul a iniţiat pentru prima oară acest concept în supermarketurile sale din regiunea Hesse. În Renania-Palatinat, acest sistem este susţinut de către Camera internă pentru agricultură. În contradicţie cu rivalul Edeka, care preferă contactul direct cu producătorii, Rewe se adresează direct organizaţiilor de promovare a fermierilor pentru a selecta cultivatorii care să facă parte din acest sistem.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Rewe Group extinde conceptul Landmarkt în supermarketurile germane

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: