RIO BUCOVINA a încheiat anul 2012 cu o creștere a cifrei de afaceri de 19%

Logo Rio BucovinaRIO BUCOVINA, liderul apei plate îmbuteliate din capitală şi al treilea jucător la nivel naţional, a încheiat anul 2012 cu o creştere a cifrei de afaceri de 19% faţă de anul precedent. Rezultate impresionante în contextul unei pieţe care înregistrează o medie de creştere de cca 6% pe an şi obiective ambiţioase pentru anul în curs.

În timp ce anul 2012 a însemnat o consolidare a poziţiei în topul primelor trei companii îmbuteliatoare de apă din România, 2013 se anunţă cel mai important an din istoria companiei Rio Bucovina, managementul având obiective ambiţioase de lansare a mai multor branduri proprii de lichide, food şi non food, completate de intenţia de a deveni o companie puternică de distribuţie pentru aceste categorii.

Viziunea managementului, precum şi planul strategic de dezvoltare 2012-2015, pun în centru inovaţia, care stă la baza creşterii companiei, proces demarat în 2012 prin lansarea singurei ape minerale naturale plate din România, în ambalaj ultra igienic produs în mediu steril. Ambalajul ultra igienic este special conceput pentru a păstra prospețimea apei minerale naturale plate Bucovina timp îndelungat, fără a exista pericolul contaminării apei prin pătrunderea aerului în interior după deschiderea ambalajului. Produsul beneficiază de tehnologia de ultimă generaţie a companiei franceze Smurfit Kappa – lider mondial în producţia de ambalaje de tip „bag-in-box” şi răspunde cerinţelor consumatorilor preocupaţi de un stil de viaţă sănătos şi echilibrat, care înţeleg importanţa unei hidratări corecte şi de calitate.

În anul 2013 compania va continua comunicarea brandului Bucovina sub sloganul „Echilibrul suprem pentru corp şi minte” si va acorda o atenţie sporită segmentului produselor carbogazoase prin relansarea apei carbogazificate, produs cu un potenţial de dezvoltare ridicat în România, segmentul reprezentând aproximativ 46% din totalul vânzărilor de apă îmbuteliată. De asemenea, compania intenţionează să dezvolte categoria de băuturi răcoritoare carbogazoase, atât cu îndulcitori, cât şi cu zahăr, o altă categorie cu potenţial de creştere în România.

Tot în direcţia creşterii şi eficientizării resurselor, având ca obiectiv consolidarea poziţiei pe piaţă, se înscriu şi investiţiile în capacităţile de îmbuteliere care vor genera o serie de lansări de noi mărci, în segmentul băuturilor.

Investiţiile totale din anul 2013 se vor ridica la valoarea de 5 milioane de euro în facilităţile de producţie şi îmbuteliere, acestea generând o creştere a locurilor de muncă şi a nivelului de trai în plan local.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » RIO BUCOVINA a încheiat anul 2012 cu o creștere a cifrei de afaceri de 19%
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: