ZaharulOradea

Rio Bucovina relanseaza gama RIO de bauturi racoritoare carbogazoase

Rio Bucovina, al treilea jucator de pe piata apei minerale naturale imbuteliate din Romania, relanseaza gama RIO de bauturi racoritoare carbogazoase si propune consumatorilor doua arome noi, de mojito si mar copt, pe langa cele deja cunoscute, de portocale, struguri si pere.

RIO1Noile bauturi, usor de identificat datorita noului ambalaj si a conceptului grafic inovator, sunt rezultatul cercetarilor si testelor de produs efectuate pe publicul tinta, avand ca obiectiv principal dezvoltarea unui produs modern si de calitate. In definitivarea procesului de stabilire a retetei s-a realizat o cercetare de piata aplicata pe un esantion de consumatori ai segmentului de produs in care se incadreaza gama de sucuri Rio. Pentru acest proiect, Rio Bucovina a derulat un parteneriat strategic cu compania Mercury Research si cu compania Dohler, testarea punand accentul pe reteta produsului. Produsele au fost evaluate prin metoda blind test si sesiuni speciale de degustare a produsului.

Gama de sucuri racoritoare Rio se va regasi incepand cu luna iulie atat pe rafturile magazinelor din comertul traditional, cat si in marile retele de conturi internationale prezente pe piata de retail din Romania, in ambalaje de tip PET la doi litri.

Noile sucuri din gama RIO se adreseaza unor oameni activi si pot fi consumate in orice moment al zilei, la masa cu familia, la petreceri cu prietenii sau la serviciu cu colegii de munca. Ingredientele sunt alese atent si respecta legislatia europeana in vigoare. In acest sens, Rio Bucovina a ales sa colaboreze pentru noua gama cu compania Dohler, liderul mondial in elaborarea de baze de arome si indulcitori. Produsele din gama Rio contin suc de fructe si arome naturale si au un continut scazut de zahar si indulcitori. Pentru obtinerea a trei dintre arome – portocala, mojito si pere – nu se folosesc coloranti artificiali. Un pahar de 250 ml reprezinta 1% din CZE (cantitatea zilnica estimata pentru un adult, bazata pe o dieta de 2000 kcalorii).

La lansare, gama Rio va beneficia de o campanie de promovare integrata, sloganul fiind ,,Carnaval in fiecare pahar!” prin care se vor comunica principalele avantaje ale produselor catre consumator.

„Rio Bucovina ramane fidela misiunii sale si investeste in tehnologii si produse inovatoare care sa satisfaca nevoile unor consumatori moderni, activi si bine informati. In prezent, segmentul de CSD (carbonated soft drinks) reprezinta in jur de 44% din piata romaneasca de bauturi non-alcoolice, ceea ce se traduce intr-un potential de dezvoltare semnificativ pe care ne dorim sa-l valorificam”, a declarat Razvan Iancau, directorul general al companiei.

Anul 2013 este foarte important pentru compania Rio Bucovina prin prisma investitiilor de peste 5 milioane de euro in cresterea capacitatilor de imbuteliere, in modernizarea liniilor de productie si din perspectiva achizitiei unei noi fabrici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,059 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Rio Bucovina relanseaza gama RIO de bauturi racoritoare carbogazoase
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: