ROM semnează cea mai curajoasă lansare a acestui an: Rom BUZZ!

Într-un an atipic evenimentelor și activărilor de brand din toată lumea, cunoscuta marcă locală de ciocolată ROM Autentic face un pas înainte și anunță extinderea portofoliului de produse cu prima napolitană ROM.

ROMÎn contextul în care majoritatea evenimentelor pe care publicul le așteaptă cu sufletul la gură în sezonul estival și-au anulat edițiile din acest an, Rom BUZZ a decis să-și folosească lansarea pentru a aduce un strop de optimism în istoria anului 2020.

Astfel, evenimente locale sau internaționale care au fost anulate în acest an, pot aplica pentru unul dintre pachetele de sponsorizare puse la bătaie de Rom BUZZ. Pachetele sunt disponibile în număr limitat și pot fi accesate prin intermediul website-ului oficial: getsponsoredbyrom.com

Noul produs Rom BUZZ rămâne fidel aromei inconfundabile ROM, păstrând esența brand-ului, dar vine într-un concept nou de produs: napolitanta crocantă cu multă cremă rom, învelită în ciocolată. O dată cu această lansare, brandul marchează debutul ROM într-o categorie nouă de produse, cea a napolitanelor.

Este pentru prima dată de la lansarea sa în 1964 când producătorul a decis să intre pe piața napolitanelor din România, o decizie motivată de dorința brandului de a fi mai aproape de consumatori și de preferințele acestora, venind cu noutăți menite să îi încânte pe tineri.

Rom este “ciocolățica” pe care o știm din familie, pe care părinții o mâncau și o mănâncă, încă, cu drag. Ei bine, Rom este mai mult decât atât, pe lângă categoria de batoane în care se bate pe primele locuri în top, alături de jucători internaționali, este un jucător deloc de neglijat și în alte categorii de produse dulci: tablete, praline, prăjituri și biscuiți. Rom vine cu o noutate în categoria de napolitane: un produs îndrăzneț, la fel ca personalitatea brand-ului, o napolitană crocantă cu multă cremă de rom. Prin extinderea portofoliului de brand în categoria de napolitane facem încă un pas către publicul tânăr, mereu în căutare de experiențe noi și dornici să aibă acces la cele mai cool chestii, le oferim un produs care să le răspundă așteptărilor printr-o experiență de gust bogată din texturi diferite și un gust delicat de rom”, declară Alina Cranga, Group Brand Manager Kandia Dulce.

De peste 50 de ani ROM antrenează spiritele românilor și aduce senzații tari. Într-un an marcat de pandemie, în care brandurile renunță la planurile lor, noi facem buzz cu noul ROM Buzz, o napolitană crocantă cu multă cremă rom, și vrem să îndulcim toate marile evenimente care s-au amânat sau anulat. Cum? Propunând parteneriate super îndrăznețe prin care ROM Buzz sa devină sponsor oficial al unor evenimente de mare anvergură anulate. Am ales să fim optimiști și să transformăm provocarea unui an cu multe renunțări în cel mai bun an pentru lansarea ROM Buzz”, declară Gabriela Munteanu, Marketing Director, Kandia Dulce.

ROM e un brand care știe să fie curajos și provocator atunci când este nevoie. Lansarea ROM Buzz-ului este cel mai recent exemplu.

În ultimii ani și-a schimbat steagul de pe ambalaj cu cel american pentru a trezi patriotismul românilor; a schimbat imaginea românilor pe Google (din “proști” în “deștepți”); a ajutat străinii să facă diferența între București și Budapesta; a lansat primul ambasador virtual al unei țări.

ROM nu are bugetele de marketing ale altor jucători internaționali, dar asta ne-a ajutat pe noi să ne autodepășim limitele creative și suntem extrem de mândri să lucrăm pentru acest client curajos.

De asemenea, în contextul anului 2020, credem că industria noastră are responsabilitatea de a ajuta brandurile nu numai să acționeze responsabil și să aibă un impact pozitiv, dar și să distreze publicul, să îl facă să zâmbească. Ne-am dorit să aducem puțin optimism într-un an dificil, abordând un ton mai informal, deschis, într-o campanie care vorbește despre “noua normalitate”, a declarat Cătălin Dobre, CCO McCann WG Romania & Regional CD McCann Central Eastern Europe.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » ROM semnează cea mai curajoasă lansare a acestui an: Rom BUZZ!
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: