Românii consumă cereale la micul dejun după modelul occidentalilor

Creșterea vânzărilor pe piața de cereale în 2011 a fost influențată de perioada anilor 2006-2008, o perioadă care a condus la importante schimbări în viața și în obiceiurile de consum ale românilor.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Românii consumă cereale la micul dejun după modelul occidentalilor

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: