Saatchi & Saatchi lansează Armonia, un brand nou de apă plată

Saatchi & Saatchi România anunță lansarea apei plate de izvor Armonia, primul brand de apă din România care se adresează consumatorilor interesați activ de (re)dobândirea echilibrului fizic și spiritual.

Armonia-finalÎntr-o piață aglomerată a apelor îmbuteliate, dominată de jucători mari, agenția creează de la zero un brand de apă inspirat din energia Brașovului – casa Armonia.

„Prin apa noastră, cu izvor în Pădurea Bogății, am vrut să ducem un pic din energia și puritatea zonei Brașov oamenilor din oraș. Am știut că pentru noi, producător local, este o mare provocare să intrăm pe o piață așa aglomerată. Dar am avut în agenție un coechipier foarte bun, care ne-a ajutat să facem lucrurile cum trebuie, pentru a construi un brand competitiv” , afirmă Ruxandra Coc, Director Dezvoltare Doripesco.

În urma unei segmentări a consumatorilor și a identificării oportunităților asociate diferitelor obiceiuri de consum, Saatchi & Saatchi România a realizat strategia de produs și de brand, care a fost ulterior declinată la nivel de naming, identitate de brand și design de ambalaj.

Noua apă încurajează un stil de viață relaxat, cu focus pe echilibru și liniște interioară, spre deosebire de celalalte ape care îți oferă “energie”, “vitalitate” sau atribute de produs (PH / nitriți). Întregul plan de comunicare a fost dezvoltat în faza de lansare, cu intrare etapizată dinspre regional spre național, atât în Trade-ul Modern și HORECA, cât și în Trade-ul Tradițional.

„Saatchi & Saatchi crede foarte mult în puterea brandurilor locale. Armonia este pentru noi un proiect de suflet, în care am investit multă energie și pasiune, alături de echipa clientului. Am avut oportunitatea de a construi un brand românesc nou, de la zero, iar asta ne-a ținut motivați pe parcursul proiectului.

A fost ambiția noastră de a crea  un brand coerent, pe baze științifice, iar clientul a avut încredere în noi de fiecare dată – de la stabilirea strategiei la dezvoltarea identității brandului, a packaging-ului și a strategiei de lansare. Suntem încrezători că Armonia are viziunea și consistența de a deveni unul dintre cele mai de succes branduri locale de apă”, adaugă Radu Luca, Managing Director Saatchi & Saatchi România.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *