100 de afişe ale campaniei publicitare „Alcoolul şi condusul sunt incompatibile”, constând în panouri de 6×3 metri, au fost amplasate pe principalele bulevarde şi străzi din centrul oraşului Moscova. Campania se va derula între 1 şi 31 ianuarie 2011.
SABMiller RUS, asemenea companiei-mamă SABMiller Plc, face un puternic apel împotriva consumului iresponsabil de alcool, incluzând în această categorie consumul excesiv, consumul de alcool la volan şi consumul de alcool de către minori. Compania a fost de multe ori implicată în proiecte derulate de către Uniunea Fabricanţilor de Bere din Rusia, având ca scop împiedicarea vânzării de alcool minorilor. De această dată, cu ocazia festivităţilor desfăşurate pentru Anul Nou, s-a luat decizia promovării consumul responsabil de alcool în rândul conducătorilor auto moscoviţi.
Imaginea unei doze de bere cu o maşină desenată pe ambalaj a fost creată de către designerul Daniil Melkikh, care mai participase şi la precedenta campanie socială a SABMiller RUS, de asemenea orientată către consumul responsabil de alcool, inclusiv al berii. Campania anterioară a fost dirijată de către celebrul designer rus Artemiy Lebedev, fiind realizată o competiţie pentru cel mai poster realizat pe tema consumului responsabil de alcool. Peste 700 de concurenţi, dintre care agenţii de publicitate, tineri designeri şi bloggeri, s-au înscris în concurs, cele mai bune fiind expuse în cadrul galeriei Vinzavod din Moscova.
Kirill Bolmatov, Director al afacerilor corporative şi al relaţiilor guvernamentale din cadrul SABMiller RUS, a declarat: „Sunt de părere că noi, ca o companie responsabilă, putem şi trebuie să facem anumiţi paşi pentru a atrage atenţia societăţii faţă de nevoia unei schimbări în problema consumului excesiv de alcool. Sperăm ca prin campania publicitară a SABMiller RUS vom reuşi să depăşim indiferenţa societăţii.”