Sara Lee definitivează vânzarea diviziei globale de îngrijire a încălțămintei către SC Johnson

Sara Lee Corp a anunţat ieri că a finalizat vânzarea diviziei globale de ingrijire a încălţămintei, în majoritatea ţărilor, către SC Johnson. La nivel global, divizia de ingrijire a încălţămintei cuprinde, printre altele, marcile Kiwi, Kiwi Kleen, Tana şi Bama.

Vânzarea se va închide după îndeplinirea unor termeni legali. Tranzacţia a fost anunţată iniţial pe pe data de 31 decembrie 2010, plecându-se de la oferta companiei SC Johnson în valoare de 245 milioane €. Această tranzacţie este o parte a procesului iniţiat de Compania americană Sara Lee de a renunţa la diviziile sale Household şi Body Care.

Faţă de tranzacţia de ieri, compania a anunţat că a mai definitivat cedarea participaţiei sale la joint-venture-ul din India, Godrej Sara Lee, unde se produc insecticide (vândută către Godrej pentru 185 de milioane €), vânzarea diviziei de odorizante către Procter & Gamble, pentru € 320 milioane de euro, vânzarea diviziei sale europene de cosmetice si detergenţi către Unilever, pentru1.21 miliarde € şi vânzarea brand-urilorWhite King şi Janola companiei Symex, pentru suma de 38milioane €. În plus, Sara Lee a anunţat şi vânzarea diviziei sale de insecticide, înafară de cea indiană, catre SC Johnson pentru suma de 153.5 milioane €.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Sara Lee definitivează vânzarea diviziei globale de îngrijire a încălțămintei către SC Johnson

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: