SC JOHNSON lanseaza noul standard de familie pentru transparenta

SC Johnson, A Family Company, conform sloganului sau, a introdus pe 25 noiembrie un standard de familie pentru transparenta, odata cu debutul noului spot publicitar numit „Honesty”. Spotul sublinieaza angajamentul companiei de a dezvalui ingredientele produselor sale si este parte din campania SC Johnson, in curs de desfasurare, axata pe valorile familiei, sustinute si de companie.

„Adevarul este ca, de multe ori, companiile nu trebuie sa-si dezvaluie ingredientele din care sunt facute produsele lor”, a declarat presedintele si directorul executiv Fisk Johnson, din a cincea generatie ce conduce SC Johnson. „Dar noi suntem o companie de familie, care crede in eforturile de a face ceea ce e bine pentru familiile care ne cumpara produsele – si unul din aceste lucruri inseamna sa ne dezvaluim ingredientele”.

SC Johnson are antecedente in ceea ce priveste luarea de masuri dincolo de ceea ce presupune industria. In martie 2009, compania a surprins prin lansarea unui program inovativ, prin care s-au facut publice informatii despre mai multe ingrediente pe siteul dedicat: www.WhatsInsideSCJohnson.com.

Spotul “Honesty” a debutta pe 25 noiembrie in timpul paradei de Ziua Recunostintei pe CBS si va rula pe timpul zilei pe programele nationale si pe cateva posturi prin cablu, inclusiv pe Discovery Health, Hallmark, Animal Planet, HGTV, National Geographic Wild si The Weather Channel.

SC Johnson este o afacere de familie dedicata inovatiei si produselor de inalta calitate, care exceleaza la locul de munca si cu un angajament pe termen lung cu mediul si cu comunitatile in are opereaza. Cu sediul in Statele Unite, compania este lider mondial in produsele de uz casnic, pentru curatat, de depozitare, ingrijirea aerului si controlul insectelor. Are pe piata branduri cunoscute precum GLADE, OFF!, PLEDGE, RAID, SCRUBBING BUBBLES, SHOUT, WINDEX si ZIPLOC in Statele Unite, si nu numai, cu branduri comercializate in afara ca de exemplu AUTAN, BAYGON, BRISE, ECHO, KABIKILLER, KLEAR si MR. MUSCULO. Cu o vechime de 124 de ani, cu vanzari de peste 8 miliarde de $, compania are aproximativ 12.000 de angajati in toata lumea si vinde produse aproape in fiecare tara a lumii.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,835 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » SC JOHNSON lanseaza noul standard de familie pentru transparenta

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: