SCG semnează campania Dr.Oetker „Sărbătorile au gustul prăjiturilor de casă”

Sărbătorile au gustul prăjiturilor de casăGrupul de companii de publicitate SCG (Smart Corporation Group) semnează campania națională de primăvară a brandului Dr.Oetker „Sărbătorile au gustul prăjiturilor de casă”.

Campania se derulează în perioada 1 martie – 15 mai 2013, iar premiul cel mare în valoare de 30.000 de lei îi aduce câștigătorului înnoirea întregii case. Consumatorii care achizitionează 5 ingrediente pentru prăjituri și decoruri Dr.Oetker se pot înscrie în campanie prin trimiterea numărului de bon fiscal prin SMS la 1860 sau pe pagina promoției promotii-oetker.ro/paste2013.

Canalele de comunicare folosite au fost de tip (ATL) dar și medii de comunicare directă cu publicul țintă (DTC), incluzând canale precum: TV, presă, digital, PR, DM, instore, ce aduc vizibilitate la nivel național, alături de spotul TV cu un tag de campanie.

Mesajul campaniei a fost transmis în magazine din trade-ul modern și cel tradițional cu ajutorul activărilor cu promoteri, standurilor de plasare secundară și materialelor de vizibilitate la raft. S-au oferit premii instant, iar elementul de noutate a fost reprezentat de șabloanele de ornat.

Echipa SCG implicată în dezvoltarea și implementarea campaniei: Matei Țuca (Account Manager), Diana Duca (Copywriter) Mihai Ghețu (Graphic Designer), Radu Zamfirescu (Art Director), George Manguci (DTP), Diana Cojocar (PR Specialist), Carmen Stan (Production Manager).

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *