Selgros și Metro au realizat volume mici în categoria produselor bio

Prin aceste articole am dorit să abordăm un subiect oarecum nou, cel al produselor organice (bio), produse care şi-au câştigat încet, dar sigur, un loc binemeritat la raftul marilor magazine prezente pe piaţa din România.

Pentru a ilustra corect situatia actuală a acestui tip de produse şi trendul acestora, am stat de vorbă şi cu reprezentanţii celor doi retaileri tip cash&carry din România: Metro şi Selgros.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,836 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Selgros și Metro au realizat volume mici în categoria produselor bio
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: