Next_Capitall

Selgros și Metro au realizat volume mici în categoria produselor bio

Prin aceste articole am dorit să abordăm un subiect oarecum nou, cel al produselor organice (bio), produse care şi-au câştigat încet, dar sigur, un loc binemeritat la raftul marilor magazine prezente pe piaţa din România.

Pentru a ilustra corect situatia actuală a acestui tip de produse şi trendul acestora, am stat de vorbă şi cu reprezentanţii celor doi retaileri tip cash&carry din România: Metro şi Selgros.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,076 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Selgros și Metro au realizat volume mici în categoria produselor bio
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: