Serpico Trading lansează campania „Experiența ta culinară în Toscana” cu Filippo Berio (P)

Importatorul şi distribuitorul de produse alimentare Serpico Trading, una dintre cele mai vechi companii ale industriei FMCG din România, anunţă lansarea campaniei „Experienţa ta culinară în Toscana”, la unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul său, uleiul de măsline premium Filippo Berio.

Filippo-Berio-family

Campania-concurs „Experienţa ta culinară în Toscana”, ce se desfăşoară în perioada 1 iunie – 31 august, va avea expunere la TV şi în online şi beneficiază de o platformă online dedicată – www.concursfilippoberio.ro.

În perioada 1 iunie – 31 august, consumatorii care cumpără cel puţin o sticlă de ulei de măsline Filippo Berio, păstrează bonul fiscal original şi trimit un SMS la numărul 1762, înserând cuvântul “BERIO”, participă la tragerea la sorţi, în urma căreia pot câştiga următoarele premii:

1.  Marele Premiu: o excursie culinară pentru două persoane în Toscana, ce include o vizită la fabrica Filippo Berio şi cursuri de gătit.

2.  12 seturi de gătit Emile Henry – câte unul pe săptămână, timp de 12 săptămâni.

3.  276 sticle de ulei de măsline cu origine controlată Gran Cru – trei sticle pe zi, timp de 92 de zile.

Regulamentul campaniei-concurs este disponibil aici.

Spoturile, de 20 şi de 10 secunde, vor rula timp de trei săptămâni, în perioada 25 iunie – 14 iulie, la televiziuni precum Kanal D, B1 TV, Romania TV, Realitatea TV, AXN, Universal Channel, TV Paprika şi National Geographic.

Campania va fi semnalizată şi instore prin neck hangere pe produse. Uleiul de măsline Filippo Berio este disponibil în magazinele din retailul modern şi în cele mai importante magazine din retailul tradiţional.

Filippo Berio este top 3 vânzări ulei de măsline la nivel mondial, fiind lider de piaţă în SUA şi UK. În Romania, Filippo Berio este prezent din 2007.

În luna noiembrie 2013 compania româneasca Serpico Trading a împlinit 20 de ani de la înfiinţare, cu o activitate importantă în zona de import şi distribuţie produse din FMCG, din al cărui portofoliu fac parte branduri importante precum Bonduelle, Fillipo Berio, Siblou, DeFish, O’Green, John West, Delverde, Tonitto, Sera şi Larsen.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Distribuitori » Serpico Trading lansează campania „Experiența ta culinară în Toscana” cu Filippo Berio (P)

Spune-ți părerea

  1. cel mai bun ulei de masline pe care l-am cumparat din magazinele din romanica. chiar merita.

    Răspunde
  2. […] Serpico Trading lansează campania “Experiența ta culinară în Toscana” cu Filippo Ber… […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: